Biedronka wprowadza do sprzedaży sportową markę „Seven for 7” [ZDJĘCIA]

2017-02-13 9:00

W Biedronce klienci znajdą produkty kolejnej już marki odzieżowej. Niedawno do sprzedaży trafiła odzież Tom&Rose, a teraz w sieci sklepów pojawi sportowa kolekcji marki „Seven for 7". Sprzedaż rusza w poniedziałek 13 lutego.

Marka „Seven for 7" ma za zadanie motywować klientów Biedronki do uprawiania sportu. Idea marki kryje się w haśle: „Siedem to liczba uniwersalna - 7 dyscyplin, 7 zawodników, 7 dni w tygodniu wspólnego treningu". W ofercie tekstyliów, tworzonych przez polskich projektantów, dostępne są m.in.: T-shirty, legginsy, spodnie, buty sportowe, skarpety, bluzy itp.

Zobacz też: Biedronka wprowadza nową markę ubrań

Obok nich pod marką „Seven for 7" klienci znajdą także sprzęt i akcesoria do fitnessu, m.in.: piłkę do ćwiczeń, skakankę, matę do jogi, ściskacz do rąk, rower eliptyczny i magnetyczny, ciężarki i hantle. Produkty tej marki „Seven for 7" posiadają własne oznaczenia kolorystyczne: odzież damska dostępna jest w różowych opakowaniach, męska w zielonych, a sprzęty i akcesoria fitness w niebieskich.

Wyjątkowość marki kryje się w selektywnym doborze wykorzystywanych materiałów, które przechodzą szczegółowe testy i badania na każdym etapie produkcji, aby sprostać oczekiwaniom nawet najbardziej wymagających klientów. Odzież marki „Seven for 7" jest uszyta z najwyższej jakości dzianin i tkanin, a do produkcji części artykułów użyto materiałów z dodatkiem włókien TopCool, które zapewniają odpowiednią regulację wilgoci.

Czytaj również: 100 tys. zł do wygrania w konkursie właściciela sieci Biedronka

Wybrany sprzęt sportowy poddawany jest badaniom mechanicznym w celu potwierdzenia m.in. jego wytrzymałości, co sygnowane jest znakiem TUV. Akcesoria do fitnessu sprawdzane są dodatkowo pod kątem praktycznego, komfortowego użycia.

 

Źródło: materiały prasowe

Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Najnowsze