SuperBiz firma Lidl wchodzi na amerykański rynek

Lidl wchodzi na amerykański rynek

15.05.2017, godz. 16:07
Lidl
foto: Materiały prasowe

Jeden z najpopularniejszych w Polsce dyskontów, czyli Lidl, zaczyna realizować swój plan podboju Stanów Zjednoczonych. Obecnie sieć działa w 27 krajach Europy, w których znajduje się aż 10 tys. jej sklepów. Analitycy przewidują, że stanie się równie popularna na amerykańskim rynku.

Lidl jest obecnie największą siecią dyskontową w Europie, ale nie zamierza na tym poprzestawać. Od dłuższego czasu przymierzał się do rozpoczęcia działalności w USA. Teraz ten plan zaczyna być realizowany. W Stanach powstają centra dystrybucji dyskontu, rekrutowani są pracownicy.

ZOBACZ TEŻ: Lidl zatrudni pracowników. Oferuje 220 miejsc pracy

Jeszcze w tym roku na wschodnim wybrzeżu USA powstać ma 20 sklepów sieci, potem rocznie ma przybywać sto kolejnych placówek. Analitycy agencji Reutera przewidują, że tylko w 2018 r. niemiecki dyskont będzie miał na amerykańskim rynku miliard dolarów (4 mld zł) przychodów. Dwa lata później mogą one sięgać nawet 4 mld dolarów (16 mld zł).

Źródło: next.gazeta.pl

tagi: lidl USA
autor: Piotr Osiński zobacz inne artykuły tego autora
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: