SuperBiz firma Wzruszający film Allegro bije rekordy popularności [WIDEO]

Wzruszający film Allegro bije rekordy popularności [WIDEO]

29.11.2016, godz. 11:09
Świąteczna reklama Allegro hitem w internecie
foto: YouTube Allegro

Użytkownicy Allegro zakochali się w spocie reklamowym z dziadkiem w roli głównej. Dzień po premierze film miał już blisko 300 tys. odsłon na YouTubie, a jego popularność cały czas rośnie. Zobacz, na czym polega fenomen nowego spotu reklamowego Allegro.

W poniedziałek rozpoczęła się kampania reklamowa Allegro „Czego szukasz w Święta? | Angielski". Internauci oszaleli na punkcie spotu reklamowego ze starszym, samotnym mężczyzną w roli głównej. Bohater dostaje przesyłkę z kursem języka angielskiego. Rozpoczyna naukę, a w finalnej scenie odwiedza swoją rodzinę za granicą i poznaje wnuka. Film utrzymany jest w pięknej, bożonarodzeniowej scenerii.

Przeczytaj również: Allegro zostało sprzedane za prawie 13 mld zł!

Pod spotem na YouTubie zaroiło się od pozytywnych komentarzy internautów. - Potwierdzam, marketingowcy i studio wspaniałe. Od kiedy zobaczyłam spot świąteczny z mikołajem i a ty czego szukasz - dom i kota drapiącego kanapę... idealne! – pisze internautka o nicku NP Miyu. - i takie reklamy chciałbym oglądać w TV :) brawo :) - komentuje internauta o nicku welcometomyworld.

Sukces kampanii reklamowej Allegro to zasługa agencji Bardzo, która wymyśliła koncept filmu, firmy CutCut, która zajęła się jego produkcją oraz domu mediowego Universal McCann. Spot wyreżyserował szwedzki twórca, Jesper Ericstam. Jest on także reżyserem zeszłorocznego filmu reklamowego Allegro „Czego szukasz". Ostatnio obraz zdobył srebrną nagrodę w międzynarodowym konkursie filmów reklamowych Epica Awards w Amsterdamie.

Zobacz także: Uwaga na hakerów na Allegro. Wyłudzają pieniądze od użytkowników

Spot reklamowy Allegro trafił m.in. do TVP, TVN i Polsatu. W dniach 2 – 15 grudnia zostanie wyświetlony w kinach z sieci Helios, Multikino, Cinema-City i KinAds. Scenariusz kampanii reklamowej Allegro przewiduje działania marketingowe w Onecie, WP i Interii, a także – w serwisie player.pl i mediach społecznościowych.

W wyborze świątecznego prezentu pomoże Allegrowiczom specjalny bot, który ma prowadzić z nimi konwersację na Messengerze. Aby połączyć się z wirtualnym doradcą, trzeba będzie kliknąć w link m.me/allegro. Ponadto do udziału w kampanii Allegro zostali zaproszenie youtuberzy i instragramerzy – relacjonują wirtualnemedia.pl.

Oprac. na podst. wirtualnemedia.pl, youtube.com, kolumna24.pl

REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: