Poczta Polska i NEO24.PL

i

Autor: materiały prasowe Poczta Polska i NEO24.PL

Kupujesz w NEO24? Zwrot przesyłek na Poczcie Polskiej będziesz mieć za darmo

2016-04-07 17:55

Specjalizujący się w elektronice sklep internetowy Neo24.pl wprowadził bezpłatne zwroty w placówkach Poczty Polskiej. Usługa jest dostępna w ponad 4 tys. placówek Poczty Polskiej.

Usługa bezpłatnych zwrotów obejmuje małe paczki do 30 kg. Klienci Neo24.pl mogą zrezygnować z małego sprzętu komputerowego, AGD i RTV.

Umowa podpisana między Pocztą Polską a Neo24.pl to ważne wydarzenie na rodzimym rynku e-commerce. Dla klientów Neo24.pl oznacza szybkie, bezpłatne zwroty zakupionego towaru, a dla Poczty Polskiej – wzrost udziału w rynku. PP już wcześniej współpracowała z Neo24.pl w zakresie dostaw. W grudniu 2015 r. co drugi produkt zakupiony w e-sklepie był dostarczany za pośrednictwem PP. Obroty Neo24.pl w 2015 r. przekroczyły 230 mln zł. Sklep odwiedziło przeszło 7 mln oryginalnych użytkowników.

Może zainterosować cię również: Nike pokazał buty, które same się sznurują [WIDEO]

Usługa bezpłatnych zwrotów za pośrednictwem Poczty Polskiej została uruchomiona 5 kwietnia. Klienci Neo24.pl mogą z niej skorzystać na terenie całej Polski w ciągu 2 tygodni od daty zakupu bez podania przyczyny. Aby oddać niechciany przedmiot, wystarczy przynieść na pocztę przygotowaną paczkę i poinformować pracownika urzędu o celu swojej wizyty. Klient otrzymuje naklejkę, którą należy umieścić na paczce wraz ze swoimi danymi.

30 maja 2014 r. weszła w życie ustawa umożliwiająca konsumentom odstąpienie od umowy kupna w ciągu dwóch tygodni od daty zakupu. Nabyty towar możemy oddać wedle uznania, jednak koszty zwrócenia towaru często pozostają po stronie klienta.

Przeczytaj także: Aplikacja odczytuje bazgroły lekarzy na receptach. Zobacz, jak to działa [WIDEO]

Tymczasem bezpłatne zwroty stają się powoli standardem na zagranicznym rynku e-commerce. Są również coraz bardziej popularne w Polsce. W naszym kraju usługę oferują największe serwisy sprzedażowe, m.in. Zalando i Allegro.

Poczta Polska spodziewa się, że do 2018 r. zainteresowanie usługą zwrotów zakupionych towarów znacznie wzrośnie. 2011 r. udział zwrotów w rynku krajowym wynosił 1,9 proc, w 2014 r. – już 2,4 procent. PP szacuje, że do 2018 r. wzrośnie on do 3,5 procent. Nawet 20 mln paczek ze zwrotami Polacy mogą nadać w 2018 roku – wynika z szacunków Poczty Polskiej.

Źródło: media.poczta-polska.pl

Najnowsze