SuperBiz nowoczesne technologie O jedną czwartą więcej kliknięć dzięki responsive e-mail

O jedną czwartą więcej kliknięć dzięki responsive e-mail

16.03.2016, godz. 11:00
internet, WiFi,  LinkNYC, szybki internet
internet, WiFi,  LinkNYC, szybki internet foto: Dreamstime

Według danych z najnowszego raportu firmy Yesmail, firmy, które tworzą mailingi zoptymalizowane pod urządzenia mobilne mają o 24 proc. lepsze wskaźniki kliknięć niż te, których e-maile są nieresponsywne. Ponad połowa wszystkich otwarć wiadomości e-mail odbywa się obecnie na urządzeniach mobilnych.

Najlepszą konwersję osiągają w tym przypadku wiadomości responsywne, pozwalające na prawidłowe odczytanie na smartfonach i tabletach. Firmy, których wiadomości są e-maile są responsywne osiągają, poza lepszymi wskaźnikami kliknięć, także o 55 proc. wyższy wskaźnik CTO (click-to-open), który określa procentową wartość kliknięć w stosunku do liczby otwartych e-maili.

Zobacz także: Randki internetowe mniej popularne niż się wydaje. Badanie Mobience

Pomimo wyraźnych korzyści, jakie przynosi tworzenie reponsywnych e-mailingów, wielu marketerów wciąż tego nie robi. Według opracowanego przez Yesmail raportu, tylko 17 proc. marek zawsze wysyła zoptymalizowane e-maile. 38 proc. robi to w przypadku większości e-maili, a 26 proc. w ogóle nie wykorzystuje responsywnych e-maili w swoich kampaniach.

źródło: GoMobi.pl

REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: