SuperBiz prawo przedsiębiorcy Pomoc w oszczędzaniu, kontrola codziennych wydatków, wygodne i szybkie przelewy - sprawdź bank internetowy dla każdego!

Pomoc w oszczędzaniu, kontrola codziennych wydatków, wygodne i szybkie przelewy - sprawdź bank internetowy dla każdego!

04.12.2015, godz. 00:00

Pomoc w kontrolowaniu codziennych wydatków, wygodne wykonywanie przelewów, wsparcie w planowaniu oszczędności. To tylko niektóre z możliwości, jakie dziś daje bankowość internetowa. Banki starają sie, aby korzystanie z niej było coraz prostsze i bardziej przyjazne.

Bankowość internetowa to przede wszystkim wygoda. Dzięki niej, bez wychodzenia z domu, można szybko załatwić wiele spraw. Każdego dnia miliony Polaków za pomocą internetu płacą rachunki za media, spłacają raty kredytów, opłaca składki społeczne i ubezpieczeniowe, przelewają pieniądze na konta oszczędnościowe i robią zakupy w sieci. Bankowość internetowa zajmuje coraz ważniejsze miejsce w naszym codziennym życiu, więc nie ma się co dziwić, że ma ona coraz szersze grono zwolenników.

PROSTOTA I BEZPIECZEŃSTWO

Jeszcze do niedawna niektórzy podchodzili do bankowości internetowej sceptycznie, obawiając się, czy będą potrafili obsłużyć konto w Internecie lub zastanawiając nad kwestiami bezpieczeństwa. Dziś już mało kto zadaje sobie takie pytania. Banki robią wszystko, by bankowość internetowa była wygodna, prosta w obsłudze, dostępna niemal wszędzie i bezpieczna.

PRZYJAZNY BANK

Przykładem przystępnego i intuicyjnego systemu bankowego jest „Moje ING", z którego od niedawna mogą korzystać klienci ING Banku Śląskiego. Projektując nowy system, bank przeprowadził badania, które łącznie trwały ponad 600 godzin. Wszystko po to, aby korzystanie z nowego systemu było wygodne i intuicyjne dla każdego użytkownika, niezależnie od wieku czy doświadczenia. Wszystko, w imię zasady „prostota nade wszystko".

TWOJE FINANSE NA WYCIĄGNIĘCIE RĘKI

Badania pokazały, że użytkownicy cenią sobie komunikację w postaci prostych i przejrzystych grafik. W Moim ING ułatwiają one korzystanie z usług bankowych. Dzięki przystępnym wizualizacjom nie trzeba czytać długich opisów czy poleceń. Wystarczy jeden rzut oka, żeby zorientować się w stanie naszych finansów.

POMOC W ZARZĄDZANIU DOMOWYM BUDŻETEM

Zmienia się też zakres bankowości internetowej. W systemie Moje ING znajdziemy dodatkowy moduł „Twój budżet", który podpowie, ile środków, w ramach ustalonego wcześniej budżetu mamy do wydania do końca miesiąca. Klient będzie także mógł ustawić w systemie indywidualne cele oszczędnościowe, np. na wakacje, remont, czy „na przyszłość". System będzie wspierał użytkownika w ich realizacji i np. umożliwi w tym celu złożenie stałego zlecenia.

WSZĘDZIE TAK SAMO

Aby korzystanie z systemu było maksymalnie łatwe, Moje ING automatycznie dostosowuje się do wszystkich urządzeń, niezależnie od tego czy jest to komputer, smartfon czy tablet. Klienci nie muszą się więc uczyć systemu od nowa. Mogą z niego wygodnie korzystać praktycznie wszędzie: w domu, na wakacjach czy na zakupach.

Czas na zmiany

Dziś technologia zmienia się błyskawicznie, dlatego ważne, żeby osoby przyzwyczajone do starszych rozwiązań miały czas na zapoznanie się ze zmianami. Na przykład klienci ING będą mogli korzystać równocześnie ze starej i nowej wersji systemu bankowości internetowej co najmniej do końca 2016 r. W celu ułatwienia procesu zmiany ING wprowadził możliwość przełączania się pomiędzy nimi tylko jednym kliknięciem.

 

Za co klienci cenią bankowość internetową

Szymon Mitoraj, Dyrektor Departamentu Bankowości Internetowej, Mobilnej i Zarządzania Procesami w ING Banku Śląskim.

Za oszczędność czasu, łatwość, dostępność. Klienci korzystający z bankowości internetowej nie wyobrażają już sobie sytuacji, w której musza udać się do oddziału, aby zrobić przelew, czy sprawdzić stan konta. Dziś jesteśmy świadkami kolejnego etapu rozwoju tej usługi. Przestaje ona być tylko zestawieniem wpływów i wydatków czy miejscem, w którym wykonujemy przelew. Najnowsze systemy internetowe banków zaczynają spełniać role wirtualnych doradców bankowych, pomagającym zarządzać codziennymi finansami. Z punktu widzenia klienta przestaje mieć znaczenie, czy uda sie do oddziału, czy zaloguje do banku na komputerze czy w telefonie.

Więcej informacji na stronie: www.ingbank.pl/_file/ec/mojeing/index.html

REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: