SuperBiz prawo przedsiębiorcy Vigget odpowiada na pytania czytelników „Super Expressu”

Vigget odpowiada na pytania czytelników „Super Expressu”

15.04.2015, godz. 10:20
Vigget odpowiada na pytania czytelników „Super Expressu”
foto: SHUTTERSTOCK

7 marca redakcja „Super Expressu" zorganizowała dyżur ekspercki, poświęcony sprzedaży bezpośredniej. Na pytania czytelników odpowiadał Maciej Szpakowski, współwłaściciel i założyciel firmy Vigget. Prezentujemy odpowiedzi na najbardziej interesujące pytania.

Ile trwa gwarancja, jeśli sprzęt np. ulegnie awarii?

Oferowane przez nas produkty charakteryzują się najwyższą jakością – tak, by klient był całkowicie usatysfakcjonowany. Produkty sprzedawane przez firmę Vigget są objęte gwarancją udzieloną przez producentów, która wynosi 24 miesiące. Dokładamy wszelkich starań, aby sprzęt był jak najbardziej wytrzymały i trwały. Oczywiście producenci naszego sprzętu zapewniają nie tylko serwis gwarancyjny ale i pogwarancyjny, którego poziom daje klientowi pełną satysfakcję

Czy przy kupnie więcej, niż jednego urządzenia mam szansę na ekstra rabat?

Nasza oferta skierowana jest głównie do klientów indywidualnych, dlatego bardzo często klienci kupują urządzenia dla siebie – a z jednego korzystają całe rodziny. Jeśli ktoś chciałby podczas spotkania promocyjnego kupić więcej niż jedno urządzenie – również skorzysta z ceny promocyjnej. Poza tym każdy nasz klient nabywa prawo do zakupów w cenach aktualnych promocji. Jeśli kiedykolwiek w przyszłości chciałby dokonać zakupu – wystarczy, że skontaktuje się z firmą i spyta o aktualną ofertę, ceny i przysługujące mu rabaty.

Jak rozpoznać, czy sprzedawca który do mnie dzwoni i umawia się na spotkanie, jest wiarygodny?

Handlowiec, który chce się umówić na spotkanie, powinien przedstawić się z imienia i nazwiska, podać nazwę firmy, którą reprezentuje oraz dokładnie określić, co będzie tematem proponowanego przez niego spotkania. Dodatkowo można poprosić o adres strony internetowej firmy, którą reprezentuje sprzedawca. Jeżeli nadal mamy wątpliwości można zadzwonić do firmy i zapytać, czy taki sprzedawca z nią współpracuje. Bardzo często sprzedawca powołuje się na opinię osoby znajomej, która udzieliła rekomendacji – w takim przypadku można dodatkowo zadzwonić do tej osoby.

Jak zweryfikować ofertę i nie dać się naciągnąć? Czy istnieje możliwość weryfikacji informacji, które przekazuje nam sprzedawca?

W profesjonalnej sprzedaży bezpośredniej nie powinno być tego typu obaw. Handlowiec, który do nas trafił (z reguły z polecenia znajomego) powinien poświęcić tyle czasu, ile trzeba, żeby przedstawić ofertę w sposób nie budzący wątpliwości. Można dodatkowo sprawdzić ofertę na stronie firmy. Nasi pracownicy prezentują zawsze aktualną ofertę z produktami najwyższej jakości. W kameralnych, komfortowych warunkach klient może bardzo dokładnie zapoznać się z towarem, może wypróbować jego działanie i podjąć odpowiednią decyzję. W celu weryfikacji informacji zapraszamy do kontaktu z Biurem Obsługi Klienta oraz na nasze strony internetowe. Zawsze w przypadku sprzedaży bezpośredniej poza lokalem przedsiębiorstwa istnieje ustawowy termin dający każdemu klientowi możliwość odstąpienia od umowy. Obecnie wynosi 14 dni, a w firmie Vigget wydłużyliśmy go do 21 dni.

Vigget to jeden z liderów polskiego rynku sprzedaży bezpośredniej – firma stworzona przez ludzi z 20-letnim doświadczeniem w branży. Dziesiątki tysięcy zadowolonych klientów są najlepszą gwarancją jej profesjonalizmu. Vigget oferuje produkty służące zdrowiu – m.in. certyfikowane, wysokiej jakości preparaty – a także urządzenia wspomagające procesy leczenia w warunkach domowych z urządzeniami do magnetoterapii na czele. Firma kładzie duży nacisk na przejrzysty, zgodny z prawem i etyką sposób sprzedaży produktów.


REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: