coca cola, napój

i

Autor: East News

Coca-Cola Zero odchodzi w niepamięć. Na półki trafi Coca-Cola Zero Sugar

2017-07-27 15:31

The Coca-Cola Company to firma, która stoi za produkcją chyba najbardziej znanego napoju na świecie, a sekret jego receptury chroniony jest od lat. Ten globalny koncern bardzo rzadko wprowadza zmiany, ale tym razem postanowił się pożegnać z jednym ze swoich produktów – Coca-Colą Zero. Zastąpić go ma Coca-Cola Zero Sugar. Czym będzie różnił się od siebie stary i nowy napój?

Coke Zero ma zmienić nie tylko nazwę (przed dodanie członu „Sugar" (z ang. cukier), ale też zmienić smak i opakowanie. W Polsce nie będzie jeszcze dostępna w sprzedaży, a na początek pojawi się na rynku amerykańskim.
Od sierpnia, po roku obecności Coca-Coli Zero firma postanowiła odświeżyć jej wersję i podkreślić nie tylko nazwą, ale i smakiem, że nie zawiera ona cukru.

Zobacz także: Ministerstwo Rodziny postawiło się przedsiębiorcom. Będą wyższe stawki za pracę!


Zmiana jest postrzegana jako odważny krok koncernu, ponieważ Coke Zero w 2016 roku należała do 10 najpopularniejszych marek amerykańskich, a jej sprzedaż wzrosła aż o 3,5 proc.

Sprawdź również: Fiskus zabiera pieniądze na dzieci! Rodzice muszą płacić wysokie podatki od darowizn


Kampania reklamowa napoju w nowej formule ma potrwać od września do grudnia i będzie korzystać z wszystkich możliwych kanałów komunikacji: telewizji, internetu, radia, social mediów, outdooru, punktów sprzedaży. Będzie to największa aktywność marki od 2005 roku.

 

Źródło: /wirtualnemedia.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze