Facebook pojawi się w telewizorach

i

Autor: Shutterstock

Facebook wprowadza przycisk „nie lubię”. Zobacz, jak korzystać!

2017-03-07 10:47

Popularna emotikonka „lubię to" już wkrótce może zostać wyparta przez „nie lubię". Znany na całym świecie portal społecznościowy rozpoczyna eksperymenty nad wprowadzeniem przycisku „nie lubię", czyli ikonki z kciukiem skierowanym w dół. Na razie to tylko próby i nie dotyczą hejtowania zdjęć czy komentarzy, a tylko rozmów na czacie.

Facebook prowadzi obecnie pilotaż nad wprowadzeniem nowej emotikonki „nie lubię". Dotychczas użytkownicy skarżyli się na jej brak. W odpowiedzi na potrzebę hejtowania otaczającego świata portal społecznościowy zaczął właśnie eksperymenty z kciukiem w dół, który na razie dostępny byłby tylko podczas rozmowy na czacie.

Sprawdź również: Facebook wie o nas wszystko i sprzedaje tę wiedzę za duże pieniądze

Docelowo w Mesendżerze można będzie „nie lubić" nawet poszczególnych słów i fraz, co miałoby ułatwić rozmowę grupową. Nie dotyczy do zdjęć i komentarzy – Zuckerberg broni się przed tym ruchem, ponieważ w firmie uważa się, że mogłoby to wywołać falę nienawiści pomiędzy użytkownikami, której i tak już w Internecie nie brakuje.


Zobacz także: Spółka Facebook Inc. została królową parkietu

Multimiliarder życzyłby sobie, żeby „dislike" oznaczał zwykłe nie, jednak zamiary te mogą okazać się daremne. Przekonamy się za pewne za kilka miesięcy, czy firma zdecyduje się na szersze zastosowanie opcji „nie lubię", bez obaw o wzrost wzajemnego hejtowania między użytkownikami.

 

Źródło: /innpoland.pl

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze