SuperBiz wiadomości InPost chce, aby klienci odbierali paczki szybciej

InPost chce, aby klienci odbierali paczki szybciej

30.04.2017, godz. 16:40
InPost zwalnia pracowników
foto: EAST NEWS

InPost, spółka, która słynie z dostarczania przesyłek za pośrednictwem paczkomatów, wprowadza nową politykę względem klientów. Do tej pory mieli oni 72 godziny na odebranie paczki. Teraz spółka chce skrócić ten czas do 48 godzin, tłumacząc tę decyzję faktem, że korzystający z ich usług i tak zabierają pakunki najczęściej w ciągu doby.

Nowy regulamin firmy, który będzie obowiązywał od 14 maja wskazuje, że klienci będą mieli na odebranie przesyłek tylko 2 dni, a nie jak dotychczas – 3 doby. Spółka tłumaczy, że najczęściej z paczkomatów klienci odbierają swoje pakunki w ciągu pierwszej doby, a potrzebna jest większa przepustowość skrytek, by można było obsłużyć większą liczbę korzystających.

Zobacz także: Uwaga na internetowych oszustów. W ich sidła wpadł nawet Facebook i Google!


Rzecznik firmy podaje, że zmiana w regulaminie podyktowana jest głównie wygodą zamawiających, ponieważ w „gorących okresach" - to jest na przykład przed świętami Bożego Narodzenia. Kiedy zwiększa się liczba kupujących przez Internet paczki muszą czekać na ich nadanie do skrytki, a ponieważ wszystkie są zajęte opóźnia to proces dostawy innym klientom.

Sprawdź również: Jak Amerykanie zrobili interes wszech czasów na Francuzach


Może to pozwoli wyjść spółce z tarapatów, bo jak wskazują szacunki w zeszłym roku przyniosła straty blisko 500 mln zł netto.

 

Źródło: /innpoland.pl

Więcej
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: