SuperBiz wiadomości Dziś Dzień Darmowej Dostawy. Oto lista sklepów, które biorą udział w akcji

Dziś Dzień Darmowej Dostawy. Oto lista sklepów, które biorą udział w akcji

29.11.2016, godz. 12:20
Dzień Darmowej Dostawy
foto: SHUTTERSTOCK

Przed nami kolejna okazja, aby kupić taniej prezenty świąteczne. Po Czarnym Piątku i Cyber Poniedziałku, przyszedł czas na Dzień Darmowej Dostawy. W tym roku wypada on 29 listopada. Wszystkie sklepy internetowe, które wezmą udział w akcji, nie pobierają w tym dniu opat za dostawę zakupionych przedmiotów. Do akcji przyłączyło się już ponad 2 400 e-sklepów, a ich liczba wciąż rośnie.

To już siódma edycja Dnia Darmowej Dostawy w Polsce. Inspiracją dla akcji jest tzw. Free Shopping Day, organizowany od 2008 r. w Stanach Zjednoczonych. Klienci e-sklepów, którzy zrobią zakupy tego dnia mogą liczyć nie tylko darmową wysyłkę zamówionych produktów, lecz także na pewną dostawę przed Wigilią. Ta sama zasada dotyczy polskiego Dnia Darmowej Dostawy.

Sprawdź także: Jak mądrze kupować na promocjach?

Zakupy przez internet bez płacenia za dostawę towarów będziemy mogli zrobić w tym roku 29 listopada, przez cały dzień – od godz. 00.01 do 23.59. Nie ma znaczenia, jaką metodę płatności oraz rodzaj dostawy wybierzemy. Do południa w poniedziałek do akcji przyłączyło się 2 407 sklepów, a ich liczba wciąż rośnie. Pełna lista sklepów, które biorą udział w akcji znajduje się na stronie: dziendarmowejdostawy.pl. Bezpłatna wysyłka produktów dotyczy zamówień z dostawą na terytorium naszego kraju.
Jak zauważa ekspert platformy edukacyjnej Kapitalni.org Tomasz Jaroszek, ten dzień można wykorzystać nie tylko na świąteczne zakupy. Podczas tej akcji warto rozważyć również kupno produktów, których dostawa jest dosyć droga, na przykład mebli. Należy jednak zwrócić uwagę, czy są one objęte warunkami promocji.

Czytaj też: Czarny piątek. Klienci Lidla rzucili się po wyrzynarki i wyciskarki do soków

Konsumenci coraz częściej decydują się na wcześniejsze, promocyjne zakupy w związku ze zbliżającymi się Świętami Bożego Narodzenia. Jak wynika z badania GFK, takie rozwiązanie wybrało w ubiegłym roku 43 proc. ankietowanych. Nie powinno więc dziwić, że akcje promocyjne przyciągają co roku również coraz więcej e-sklepów, które chcą uszczknąć swój kawałek z tego tortu. Podczas pierwszej edycji Dnia Darmowej Dostawy bezpłatną wysyłkę produktów oferowało około tysiąca sklepów internetowych, natomiast w ubiegłym roku ich liczba przekroczyła 2,5 tys. Jest to gra warta świeczki – 80 proc. e-sklepów, które wzięły w ubiegłym roku udział w akcji, odnotowało zwiększoną liczbę zamówień w porównaniu do średniej z poprzedniego miesiąca, a 30 proc. osiągnęło wzrost sprzedaży o ponad 100 proc.

Źródło: dziendarmowejdostawy.pl, Superbiz.pl

Więcej
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: