smartfon

i

Autor: Super Express TV

Klienci skarżą się na T-Mobile. Usługa nie działa przez szczyt NATO?

2016-07-05 18:57

Jeśli korzystasz z usługi odbierania połączeń stacjonarnych na swoim telefonie komórkowym w T-Mobile, może spotkać cię przykra niespodzianka. Jak informuje nas czytelniczka, od kilku dni opcja ta nie działa! - Czy to jakieś zabezpieczenia w związku ze szczytem NATO? – zastanawia się pani Katarzyna. Co na to biuro prasowe operatora?

- Jestem abonentką T-Mobile. Prowadzę firmę, i, kiedy nie ma mnie w biurze, odbieram połączenia stacjonarne na swoim smartfonie. Niestety, od kilku dni nie mam takiej możliwości. Rozmawiałam już z Biurem Obsługi Abonenta T-Mobile, ale właściwie niczego się nie dowiedziałam. Może to jakieś zabezpieczenia przed szczytem NATO? - zastanawia się nasza czytelniczka, pani Katarzyna*. - Nawet jeśli, chyba powinnam móc liczyć na jakąś rekompensatę? - dodaje. Jej pytaniu trudno się dziwić. W końcu, jeśli ktoś prowadzi firmę, niesamowicie ważne jest dla niego utrzymanie stałego kontaktu z kontrahentami, bo z braku takiej możliwości mogą wyniknąć trudne do oszacowania szkody, nie tylko wizerunkowe.

ZOBACZ TEŻ: Play zyskuje, T-Mobile traci. Sprawdź, gdzie najczęściej przenosimy numery

Postanowiliśmy sprawdzić, czy rzeczywiście jest coś na rzeczy, czy może sytuacja pani Katarzyny jest odosobnionym przypadkiem. - Faktycznie, mamy usterkę – wyjaśnia nam Konrad Mróz z biura prasowego T-Mobile, ekspert w dziedzinie technologii i infrastruktury sieciowej operatora. - Niedziałanie usługi nie ma nic wspólnego ze szczytem NATO, nasi informatycy pracują już nad usunięciem awarii – dodaje. Jak mówi, przykra niespodzianka w postaci niemożności odbierania rozmów stacjonarnych na komórce dotyczy niewielkiej grupy klientów, a na niedogodność poskarżyło się dosłownie kilka osób.

ZOBACZ TEŻ: Jesteś klientem banku T-Mobile? Twoje warunki zmienią się na gorsze!

Czy mogą oni liczyć na rekompensaty? - Każdy przypadek badamy indywidualnie. Jeśli ktoś ma jakiekolwiek roszczenia wobec naszej sieci, powinien u nas złożyć reklamację – mówi Mróz. Jak tego dokonać? - Wystarczy wysłać do nas pismo, w którym zawrzemy nasze dane takie jak imię, nazwisko i adres. Nie podajemy w nim żadnych kodów abonenckich. Nie potrzebujemy ponadto żadnych specjalnych druków reklamacyjnych. Wystarczy krótkie opisanie problemu, włącznie z czasem i okolicznościami jego występowania i wysłanie mailem na adres boa@t-mobile.pl w przypadku klientów indywidualnych i biznes@t-mobile.pl dla firm. Reklamację można też zgłosić telefonicznie, dzwoniąc pod numer 602-900-000 lub (22) 413-69-96 – informuje Mróz.

* - imię naszej czytelniczki zostało zmienione

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze