SuperBiz wiadomości Wielka awaria Smyka. Klienci sklepu internetowego czekają w kolejce

Wielka awaria Smyka. Klienci sklepu internetowego czekają w kolejce

29.09.2016, godz. 14:27
Smyk - awaria systemu
foto: SHUTTERSTOCK

Od środy sklep Smyk.com ma problemy techniczne. Strona jest niedostępna w związku z krytyczną awarią systemu. Zanim ogłoszono oficjalne czasowe zamknięcie witryny, Smyk rozdawał „wirtualne numerki" do sklepu internetowego. Wywołało to burzę wśród internautów.

Właściciele sklepu, aby nie stracić wszystkich zamówień, skorzystali z narzędzia Queue IT, umożliwiającego stworzenie wirtualnej kolejki. Oto reakcja jednego z internautów.

Rozwiązanie to nie okazało się jednak wystarczająco skuteczne, ponieważ w komunikacie dostępnym obecnie na stronie sklep informuje, że „część zamówień złożonych w dniach 28 i 29 września 2016 może nie zostać zrealizowana".

Źródło: Smyk.com, Facebook.com

REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: