SuperBiz wiadomości Księżna Kate wybrała polskie marki. Zrobiła reklamę Gosi Baczyńskiej i Etui Bags

Księżna Kate wybrała polskie marki. Zrobiła reklamę Gosi Baczyńskiej i Etui Bags

19.07.2017, godz. 13:08
Księżna Kate w Polsce
foto: EAST NEWS

Styl księżnej Kate naśladują już miliony kobiet, a stroje i dodatki, które wybiera, są komentowane przez magazyny modowe na całym świecie. Móc ją ubrać, to dla projektantów, najwyższy zaszczyt. Trudno wyobrazić sobie też lepszą reklamę. Podczas wizyty w Polsce, małżonka następcy tronu Wielkiej Brytanii zrobiła tę przyjemność i promocję Gosi Baczyńskiej i Etui Bags. Sprawdziliśmy, ile trzeba zapłacić, aby poczuć się jak księżna Kate.

W środę kończy się trzydniowa wizyta brytyjskiej książęcej pary w Polsce. Jej kulminacyjnym punktem był poniedziałkowy bankiet w Łazienkach Królewskich z okazji 91. urodzin królowej Elżbiety II, zorganizowany przez Ambasadora Zjednoczonego Królestwa w Polsce. Księżna Kate wystąpiła na przyjęciu w sukience polskiej projektantki Gosi Baczyńskiej, czym designerka pochwaliła się na Instagramie. „To honor i przywilej, że księżna założyła nasza sukienkę" – napisała. Jak dowiedzieliśmy się w atelier projektantki, suknia, którą wybrała księżna Kate, kosztowała 10 tys. zł.

Sprawdź także: Tak żyją Kate i William. Kto za to płaci? [GALERIA]

Projektantka już odczuwa efekty spektakularnej promocji. Jak powiedziała w rozmowie z portalem noizz.pl, zainteresowanie modelem, który wybrała księżna Kate jest ogromne.
„Informacja o tym jaki projekt wybrała Księżna momentalnie obiegła cały świat – napisały o nim największe portale w branży. O tak wczesnej godzinie nie jestem w stanie stwierdzić czy podołam. Na skrzynkę już od wczoraj przychodzi masa pytań o projekt w którym Kate pojawiła się podczas swojej wizyty w Warszawie" – powiedziała noizz.pl Gosia Baczyńska.

Czytaj też: Majątek Kate i Williama. Ile milionów na koncie ma książęca para?

Polskim beneficjentem drugiego dnia wizyty książęcej pary w Polsce była z kolei marka Etui Bags. Księżna Kate wystąpiła w Gdańsku trzymając w dłoniach małą kopertówkę w odcieniu ciepłego beżu o fakturze strusia tej polskiej firmy, jako dodatek do sukienki w kwiaty.

Jak dowiedzieliśmy się w rozmowie przedstawicielką Etui Bags, jest to torebka, której nie ma już w sprzedaży. Marka tworzy limitowane kolekcje, dzięki czemu każdy model występuje tylko w kilku egzemplarzach. Polskie klientki mogły nabyć go za niecałe 200 zł, jednak ceny tej samej torebki w Wielkiej Brytanii były wyższe.
Księżna Kate wybiera kopertówki Etui Bags na różne oficjalne wystąpienia. Z torebką w odcieniu szmaragdowym o fakturze krokodyla pojawiła się podczas wizyty w Paryżu, jako dodatek do dwurzędowego zielonego płaszcza, zaś bladoróżową miała ze sobą w trakcie wielkanocnego spaceru z królową Elżbietą II.

Zobacz również: Wizyta księcia Williama i księżnej Kate w Polsce. Ile będzie kosztować przyjęcie pary książęcej?

Przedstawicielka Etui Bags również przyznała, że odczuwalne są skutki promocji, jaką księżna Kate zrobiła marce. Zapytana o to czy firma odnotowała wzrost sprzedaży odkąd małżonka następcy tronu Wielkiej Brytanii zaczęła pojawiać się z torebkami Etui Bags, odpowiada: „Tak. Reklama się rozeszła. Jest nam bardzo miło, że taka sytuacja miała miejsce. To najwyższy rodzaj zaszczytu".

Źródła: Superbiz.pl, tvp.info, noizz.pl

autor: Grażyna Stefańska zobacz inne artykuły tego autora
Więcej
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: