Kapela została twarzą najnowszej kolekcji męskich ubrań Brioni. Panowie reklamują smokingi, garnitury czy okulary przeciwsłoneczne. Za sesję fotograficzną odpowiada Zackery Michael - podaje serwis wirtualnemedia.pl.
Zobacz także: Lato festiwale: od drożyzny w Gdynii po odważny festiwal we Wrocławiu
Główne zdjęcie inspirowane było słynną okładką singla "Bohemian Rhapsody" Queen.
Metallica nie tylko bierze udział w kampanii reklamowej, ale w pocie czoła pracuje nad 12. studyjnym krążkiem. Materiał ma być gotowy już latem tego roku, ale wbrew wcześniejszym zapowiedziom, na sklepowe półki trafi prawdopodobnie dopiero w przyszłym roku.
- Jeśli album nie ukaże się w tym roku, to nie dlatego, że nie jest skończony - przekonywał w jednym z wywiadów perkusista zespołu Lars Urlich. - Będzie tak, ponieważ jest kilka kosmicznych powodów, które przekonują nas, że mądrzej byłoby wydać płytę w przyszłym roku. Ale sam materiał będzie gotowy tego lata - dodał.
We have been invited to be the face of Italian luxury menswear powerhouse Brioni! Click here https://t.co/scba9UDI58 pic.twitter.com/0seEGDPra5
— Metallica (@Metallica) 29 czerwca 2016
#Brioni unveils the first advertising campaign under the creative direction of @justinoshea featuring Rock & Roll Hall of Fame Inductees @metallica
Zdjęcie zamieszczone przez użytkownika Brioni (@brioni_official) 29 Cze, 2016 o 4:51 PDT
Źródło: wirtualnemedia.pl