SuperBiz wiadomości Mikołajkowy blok reklamowy przyniósł ponad milion złotych

Mikołajkowy blok reklamowy przyniósł ponad milion złotych

07.12.2016, godz. 16:36
Święty Mikołaj
foto: SHUTTERSTOCK

Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy, który telewizja Polsat wyemitowała 6 grudnia o godz. 18:45, obejrzało aż 6 mln 73 tys. 564 widzów. Dzięki nim udało się zebrać 1 mln 247 tys. 662 zł i 28 groszy na leczenie chorych dzieci.

W grupie 4+ oglądalność wyniosła 31,6 proc., a w grupie 16-49 - 36,5 proc. Dzięki tak licznej widowni Polsatu i reklamodawcom udało się zebrać 1 mln 247 tys. 662 zł i 28 groszy. Pieniądze będą przeznaczone na leczenie i rehabilitację chorych dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat.

Już 13. raz widzowie Polsatu mogli obejrzeć Charytatywny Mikołajkowy Blok Reklamowy. I tradycyjnie nie zawiedli. W ciągu dotychczasowych trzynastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać ponad 16,3 miliona złotych.

W tym roku akcję wsparły następujące firmy: Alior Bank S.A., Coca Cola Services Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Electronic Arts Polska Sp. z o.o., Grupa Allegro Sp. z o.o., Jeronimo Martins Dystrybucja, LOTTE Wedel Sp. z o.o., mBank S.A., McDonalds Polska Sp. z o.o., Neoidea Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Orange Polska S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Polpharma Biuro Handlowe Sp. z o.o., Procter & Gamble DS Polska Sp. z o.o., Tesco Polska Sp. z o.o., THE PRUDENTIAL ASSURANCE COMPANY LIMITED SP. Z O. O., Volkswagen Group Polska Sp. z o.o.

Zobacz: Twój prezent nie przyszedł na czas? UOKiK ci pomoże

tagi: polsat
Więcej
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: