SuperBiz wiadomości Najlepsze reklamy na Super Bowl. 30 sekund kosztowało 20 mln zł!

Najlepsze reklamy na Super Bowl. 30 sekund kosztowało 20 mln zł!

06.02.2017, godz. 11:28
Super Bowl: New England Patriots - Atlanta Falcons
foto: EAST NEWS

Finał Super Bowl, który miał miejsce w niedzielę, przyciągnął przed telewizory widzów z całego świata. Uchodzący za jedno z najważniejszych wydarzeń w sportowym świecie jest także świetną okazją dla reklamodawców. Mimo olbrzymich kwot, które muszą zapłacić za emisję, prześcigają się w prezentacji swoich marek.

Niewątpliwe największe wydarzenie sportowe sezonu przyciąga nie tylko widzów ze Stanów Zjednoczonych, ale z całego świata. Miliony przed telewizorami zachęcają przedstawicieli branży reklamowej, którzy gotowi są zapłacić horrendalne kwoty, by móc wyemitować swój spot. Ile kosztowało 30 sekund puszczane podczas finału NFL? 5 mln dolarów (tj. ok. 20 mln zł)!

Zobacz także: 51. finał Super Bowl: kto i ile na nim zarobi? [GALERIA]

Niektóre z filmów reklamowych można było uznać za prawdziwy majstersztyk. Nie zabrakło polskiego akcentu – producent samochodów, firma Hyundai w swojej reklamie pokazała bazę wojskową w Żaganiu, w której stacjonują amerykańscy żołnierze. Wśród marek zaprezentowały się m.in. Pepsi, KFC, Budweiser, Heinz czy Visa.

Sprawdź również: Wolny poniedziałek po Super Bowl? Powstała petycja obywateli

Zwycięzcami tegorocznej ligi futbolu amerykańskiego okazała się drużyna New England Patriots, która pokonała Atlanta Falcons wynikiem 34 do 28.

 

Źródło: TVN24/wirtualnemedia.pl

Więcej
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: