SuperBiz wiadomości Paris Hilton w Lidlu. Celebrytka reklamuje produkty dyskontu [GALERIA]

Paris Hilton w Lidlu. Celebrytka reklamuje produkty dyskontu [GALERIA]

04.01.2017, godz. 14:36
Paris Hilton dla Lidla
foto: YouTube Lidl France

Lidl po raz kolejny nawiązał współpracę z marką luksusową. Tym razem jednak nie chodzi o firmę, ale o człowieka. W sieci sklepów można kupić urządzenia i akcesoria do stylizacji włosów, zaprojektowane przez Paris Hilton, amerykańską dziedziczkę fortuny i celebrytkę.

Paris Hilton kojarzona jest powszechnie z zamiłowaniem do luksusu i rozrzutnym trybem życia. Współpraca z dyskontem jest więc z jej strony zaskakującym „wyjściem do ludzi". Celebrytka próbowała tego już wcześniej, ale w inny sposób.

Czytaj też: Wittchen znudził się klientom Lidla? [GALERIA]

Wzięła udział w reality show „Simple Life", w którym wraz ze swoją przyjaciółką Nicole Richie, mierzyła się z codziennymi czynnościami wykonywanymi przez zwykłych ludzi. Program przysporzył jej jeszcze większą sławę. Czym gwiazda zajmuje się teraz? Praktycznie niczym, ponieważ pozwala jej na to fortuna. W wolnych chwilach występuje, śpiewając dla rosyjskich oligarchów.

Sprawdź także: Przeceny w Biedronce i w Lidlu. Sprawdź, co kupisz taniej

W polskiej ofercie Lidla 15 grudnia znalazły się suszarki, prostownice, lokówki i szczotki sygnowane nazwiskiem celebrytki. Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów. Z informacji portalu Superbiz.pl wynika, że wciąż można je jeszcze kupić w wielu sklepach. Oto dokładny wykaz produktów wraz z cenami:
– Obrotowa lokówko-suszarka 1000W, cena 99 zł,
– Lokówko-suszarka 1000W, cena 59,90 zł,
– Wielofunkcyjny zestaw do stylizacji włosów, cena 69,90 zł,
– Suszarka z jonizacją 2200W, cena 69,90 zł,
– Falownica, cena 99 zł,
– Szczotka z jonizacją, cena 44,99 zł,
– Szczotka dostępna w pięciu wzorach, cena 9,99 zł.

Wizerunek Paris Hilton znajduje się nie tylko na opakowaniach produktów. Nagrała także reklamę Lidla, która nie była jednak wyświetlana na polskim rynku, oraz promuje markę w mediach społecznościowych np. na Instagramie.

Źródło: Superbiz.pl, Lidl, Instagram

Więcej
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: