SuperBiz wiadomości Poczta Polska oferuje nową usługę. Paczka+ dla najbardziej wymagających

Poczta Polska oferuje nową usługę. Paczka+ dla najbardziej wymagających

30.06.2017, godz. 14:30
Poczta Polska
foto: Super Express/se.pl

Kiedy musimy nadać paczkę, często boimy się, że jej zawartość dotrze do odbiorcy w kawałeczkach. Przed takimi czarnymi myślami chroni swoich klientów Poczta Polska, która wprowadza do oferty nową usługę Paczka+. Nie dość, że przesyłka nadana tą drogą trafi do adresata w ciągu dwóch dni, to jeszcze mamy gwarancję szczególnego jej zabezpieczenia.

„Podstawowa wersja Paczki+ zapewnia klientowi gwarancję terminu doręczenia w ciągu dwóch dni roboczych, odbiór w punkcie wybranym z najszerszej w Polsce sieci click&collect oraz szereg usług dodatkowych” - czytamy w komunikacie prasowym Poczty Polskiej. Spółka kieruje nową ofertę zarówno do klientów indywidualnych, jak i przedstawicieli rynku e-commerce. Co ważne, za drobną dopłatą możemy m.in. przyspieszyć dostarczenie paczki o jeden dzień czy ubezpieczyć naszą przesyłkę. W dodatku w większości placówek w Polsce Paczkę+ będzie można nadać ze zwiększoną w stosunku do dotychczasowej oferty wagą aż 30 kilogramów.

ZOBACZ TEŻ: Poczta Polska uruchomi elektroniczny kantor

A co ze wspomnianym na wstępie brakiem strachu o stan naszej przesyłki, kiedy już trafi do odbiorcy? W usłudze Paczka+ istnieje tzw. tryb ostrożny. Zapewnia on dodatkową ochronę przy wysyłaniu przedmiotów szklanych i delikatnych. Klientów o niestandardowych potrzebach ucieszy zaś wersja Paczki+ umożliwiająca nadanie przedmiotów o nieregularnych kształtach lub mających wystające elementy. Możliwe będzie również sprawdzenie zawartości paczki, potwierdzenie odbioru oraz płatność za pobraniem.

ZOBACZ TEŻ: Premie dla listonoszy i pracowników okienek w Poczcie Polskiej

Warto zaznaczyć, że na klientów, którzy zdecydują się na skorzystanie z nowej usługi Poczty Polskiej czekają rabaty. Dotyczy to tych osób, które skorzystają z możliwości elektronicznego nadania paczki. Aplikacja dostępna na stronie Poczty pozwala na własnoręczne wprowadzenie danych niezbędnych do wysyłki i wydrukowanie nalepki pocztowej. Dzięki temu klient przychodzący z paczką do placówki będzie musiał jedynie podejść do okienka, w którym pracownik pocztowy zeskanuje kod bez dodatkowych formalności czy ręcznego wypisywania formularzy. Usprawni to proces wysyłania przesyłki i pozwoli skrócić czas wizyty na poczcie, a dodatkowym bonusem dla klienta będzie niższa cena za przesyłkę.

Źródło: Poczta Polska

autor: Piotr Osiński zobacz inne artykuły tego autora
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: