Sąd młotek sędzia

i

Autor: ARCHIWUM

Ruszyła kampania na temat reformy sądownictwa. Ile kosztuje?

2017-09-08 17:13

Ruszyła kampania informacyjna rządu na temat reformy sądów. Za jej realizację odpowiada Polska Fundacja Narodowa. Pieniądze na ten cel idą ze spółek Skarbu Państwa.

Kampania informacyjna na temat reformy sądów zakrojona jest na szeroką skalę. W Polsce głównie będą to billboardy, spoty TV i dedykowana strona internetowa. Działania zagraniczne mają być odpowiedzią na działania innych organizacji czy fundacji zainteresowanych reformą sądownictwa w Polsce. Kampanię finansują spółki Skarbu Państwa, które są fundatorami Polskiej Fundacji Narodowej.

Sprawdź koniecznie: Sprawdź, ile płacimy na ZUS i inne instytucje! [WIDEO]

W tej grupie znajdują się: Enea, Energa, GPW, Grupa Azoty, KGHM Polska Miedź, Lotos, Orlen, PGE Polska Grupa Energetyczna, PGZ, PWPW, PGNiG, Polski Holding Nieruchomości S.A, PKP, PKO BP, PZU, Tauron – Polska Energia, Totalizator Sportowy. Jak wyliczyła Sieć Obywatelska Watchdog Polska i opublikowała dane na Twitterze, Fundacja dysponuje budżetem w wysokości rzędu 100 mln zł. Kampania sądownicza ma kosztować 19 mln zł – podaje rmf24.pl.

Zobacz także: Ile zarbiają menedżerowie popularnych spółek?

Przeczytaj również: Bartosz Kownacki: będzie coraz więcej pieniędzy na obronność

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze