SuperBiz wiadomości Tesco: spróbuj bezpłatnie warzyw i owoców

Tesco: spróbuj bezpłatnie warzyw i owoców

09.06.2016, godz. 13:25
Rewolucja w Tesco
Rewolucja w Tesco foto: SHUTTERSTOCK

Tesco wprowadziło nową usługę, która umożliwia skosztowanie owoców i warzyw znajdujących się w asortymencie sklepu. Akcja „Spróbuj Zanim Wybierzesz" jest realizowana w ok. 80 hipermarketach na terenie naszego kraju.

Chociaż nie wszystkie produkty są przeznaczone do degustacji w tym samym czasie, to jednak klienci będą mieli wiele możliwości, aby zapoznać się z ofertą hipermarketu. Od 6 do 12 czerwca na kupujących czeka drobny poczęstunek w postaci melonów i pomidorów. Klienci mogą zaczerpnąć informacji na temat krajów pochodzenia owoców oraz poznać przepisy na sałatki i przekąski z tymi składnikami. W następnych tygodniach Polacy odwiedzający Tesco spróbują kolejnych przysmaków – zarówno tych znanych z własnego ogródka, jak i bardziej egzotycznych.

„Spróbuj Zanim Wybierzesz" to akcja realizowana na terenie różnych krajów Europy. Łącznie do programu przystąpiło ok. 340 placówek Tesco. W Polsce degustacje warzyw i owoców odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 14:00 - 19:00 oraz w soboty od 8:00 do 13:00. Na specjalnie przygotowanych stoiskach czekają pracownicy, którzy udzielają porad na temat owoców.

Przeczytaj również: Sieć Next sprzedaje sandałki, które mogą być niebezpieczne dla dzieci!

- Stoiska „Spróbuj Zanim Wybierzesz" są nowością na rynku. To prosty sposób, dzięki któremu klienci mogą przekonać się o jakości produktów i skosztować tego, co chcieliby kupić – komentuje Adrienn Kurucz, dyrektor Tesco ds. innowacji i marki własnej na Europę Środkową. Dyrektor ma nadzieję, że smak proponowanych warzyw i owoców będzie wpływał na decyzje zakupowe klientów.

Tesco powołuje się na badania firmy TNS, z których wynika, że dla 67 proc. Polaków jakość produktu jest bardzo ważna. 47 proc. polskich konsumentów zazwyczaj kupuje produkty wysokiej jakości, jednak w 42 proc. przypadków barierę stanowi zbyt wysoka cena. Sprawia ona, że kupujący decydują się na towar gorszy jakościowo. W 72 proc. przypadków uważnie oglądamy produkt przed zakupem. Co ciekawe, częściej postępują tak osoby zamożne. Jak wskazuje raport TNS pt. „Zakupy po polsku", co czwarty Polak podejmuje decyzję o zakupie dopiero przy sklepowej półce.

Źródła: tesco-polska.pl, tnsglobal.pl, radiozet.pl

tagi: promocja tesco
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: