SuperBiz wiadomości Wielka awaria Pekao24. Wciąż mogą występować trudności z logowaniem

Wielka awaria Pekao24. Wciąż mogą występować trudności z logowaniem

10.01.2017, godz. 10:27
Bank Pekao
Bank Pekao foto: EAST NEWS

„Zalogowanie do serwisów Pekao24 i Pekao24Makler jest obecnie niemożliwe. Prosimy spróbować za kilka minut” – taki komunikat witał klientów banku Pekao S.A. (którzy korzystają z bankowości elektronicznej tej instytucji) od wczesnego popołudnia w poniedziałek 9 stycznia. Choć bank zapewnia, że problem szybko rozwiązał, klienci wciąż skarżą się na Facebooku na problemy z logowaniem.

Na awarię skarżyli się sami klienci na facebookowym profilu Pekao. Występowanie problemów technicznych potwierdził serwisowi bankier.pl pracownik infolinii banku, który radził, by „uzbroić się w cierpliwość”. Po godz. 14.00 Pekao poinformowało oficjalnie, że "z przyczyn technicznych mogą wystąpić tymczasowe trudności z zalogowaniem do serwisów Pekao24, serwisów Xelion oraz usług maklerskich. W ciągu kilku minut powinny ustąpić trudności z zalogowaniem się do wymienionych serwisów”, jednocześnie przepraszając za niedogodności.

ZOBACZ TEŻ: Awaria w Play. Numery w Virgin Mobile już działają [AKTUALIZACJA]

Jak wynika z wpisów na Facebooku, klienci banku nie mogli się zalogować jeszcze długie godziny po wydaniu powyższego komunikatu. Najnowsze wpisy pojawiły się dziś (10 stycznia) już po godz. 9.00. Co na to rzeczniczka prasowa PKO S.A.? - Mieliśmy problemy techniczne, ale zostały rozwiązane wczoraj, między godziną 15.00 a 16.00 – deklaruje w rozmowie z nami Katarzyna Karpiuk. Jak odnosi się do wciąż pojawiających się komentarzy niezadowolonych klientów? - Wszystko już działa, ale gdzieniegdzie mogą występować spowolnienia – mówi. Wygląda więc na to, że klienci Pekao muszą pójść za radą pracownika infolinii i uzbroić się w cierpliwość…

Źródła: bankier.pl, rp.pl

autor: Piotr Osiński zobacz inne artykuły tego autora
Więcej
REDAKCJA SE.PL POLECA
Znajdź nas: