Wittchen znudził się klientom Lidla? [GALERIA]

2016-12-03 12:43

Kolejki ustawiające się już przed sklepem, wyścig do stoisk w chwili otwarcia drzwi i walka o towary w związku z pojawieniem się produktów Wittchen w Lidlu to już przeszłość. Dziś w ofercie sieci ponownie znalazły się skórzane wyroby znanej marki, jednak nie wzbudziły one dużego zainteresowania klientów.

Ludzi, którzy przyszli do Lidla w sobotę 3 grudnia o godz. 7 rano, czyli na otwarcie sklepu, można było policzyć na pacach obu rąk. Tak było przynajmniej w markecie zlokalizowanym na osiedlu Stara Miłosna w warszawskiej Wesołej.
Właśnie wtedy klienci dyskontu po raz pierwszy mogli kupić portfele, rękawiczki, paski oraz torebki wizytowe i miejskie Wittchen z nowej oferty. O konkretnych cenach i modelach produktów marki dostępnych w Lidlu pisaliśmy już wcześniej.

Zobacz więcej: To już dziś. Wittchen do kupienia w Lidlu

Gdy towary Wittchen pojawiały się w Lidlu nie raz dochodziło do przepychanek przy stoiskach, a w dniu wprowadzenia ich do oferty sieci, przed otwarciem sklepu ustawiały się do niego duże kolejki. Czemu tym razem zainteresowanie produktami marki było tak małe?
Jedną z przyczyn mógł być kiermasz marki Wittchen, który zbiegł się w czasie z wprowadzeniem jej oferty do Lidla. Od 1 do 6 grudnia na wittchen.com oraz w sklepach stacjonarnych obowiązuje promocja do -70 proc. na wybrany asortyment. Dzięki temu ceny portfeli zaczynają się już od 99 zł, rękawiczek od 59 zł, a torebek damskich już od 89 zł.

Czytaj też: Czarny piątek. klienci Lidla rzucili się po wyrzynarki i wyciskarki do soków

Wprowadzenie produktów Wittchen do Lidla było otwarciem marki na klasę średnią, które opłaciło się firmie. Widać to głównie po skonsolidowanych przychodach ze sprzedaży, które w październiku br. 24,6 mln zł i były wyższe o 129 proc. w skali roku. Jak czytamy w raporcie spółki, do ogromnego wzrostu przyczyniło się zaksięgowanie w czwartym kwartale przychodów z realizacji umowy z Lidlem.
"Wzrost sprzedaży w tym segmencie w październiku 2016 r. w porównaniu do października 2015 r. wynika z faktu, iż w 2016 r. przychody z tytułu realizacji umowy [umowa z Lidl Sp. z o.o. zawarta w czerwcu br. – przyp. ISBnews], zostały zaksięgowane w czwartym kwartale, podczas gdy w 2015 r. przychody z tytułu realizacji analogicznej umowy zostały zaksięgowane w trzecim kwartale roku" – napisano w raporcie.
Wittchen jest sprzedawcą dodatków i akcesoriów skórzanych. Prowadzi także sprzedaż obuwia i odzieży skórzanej oraz akcesoriów podróżnych.

Źródło: Superbiz.pl, Wittchen, ISBnews

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Materiał Partnerski

Materiał sponsorowany

Najnowsze