SuperBiz wiadomości Żabka ma zupełnie nowe logo! Zobacz, jak wygląda

Żabka ma zupełnie nowe logo! Zobacz, jak wygląda

26.08.2016, godz. 13:03
ŻABKA.
foto: Archiwum

Jeśli jesteście mieszkańcami Warszawy, Poznania, Wrocławia czy Trójmiasta, mogliście zwrócić uwagę na pewną zaskakującą zmianę w przestrzeni miejskiej. Dokonuje się ona po cichu, bez dużej kampanii reklamowej czy informacyjnej, a jest naprawdę spora. Chodzi tu o umieszczenie nad lokalami usługowymi nowego logo popularnej sieci Żabka. W wybranych sklepach działających pod tą marką nie zobaczymy już charakterystycznego wizerunku płaza, a zupełnie inny logotyp! Dlaczego sieć zdecydowała się na zmianę i czy możemy się jej spodziewać w całej Polsce?

Kiedy firma decyduje się na rebranding (czyli zmianę nazwy czy logo), jego procedura zazwyczaj poprzedzona jest dużą kampanią informacyjną. Żabka dokonuje jednak w swoich sklepach rewolucji po cichu, dlatego wielu klientów może być zaskoczonych nowym logo. Tym bardziej, że zmienia się w nim wszystko. Po pierwsze, nie zobaczymy w nim już charakterystycznego wizerunku żabki. Zmienia się także czcionka i kolorystyka emblematu sieci. Uważny obserwator zwróci jednak uwagę na to, że schematyczną głowę płaza tworzą litery „a” i „b” (oczy) oraz łączący je ułożony poziomo nawias (uśmiech):