Przygotowania do udostępnienia polskiej wersji językowej trwały od wielu miesięcy. Amazon zapewnia, że z dnia na dzień na stronie przybywać mają kolejne polskie opisy.
Zobacz też: Amazon szuka w Polsce 12 tys. pracowników sezonowych
Polscy klienci mogą korzystać z opcji dostarczenia przesyłki w ciągu 1-2 dni roboczych. Wraz z uruchomieniem polskojęzycznej wersji witryny obniżony został też próg wartości zamówienia, który upoważnia do darmowej dostawy z amazon.de w ciągu 3-5 dni. Prezentowane w serwisie ceny podawane są w euro, z przeliczeniem rachunku na złotówki podczas dokonywania zakupu.
Klienci z Polski nie będą na razie mogli korzystać z oferty abonamentowej koncernu Amazon Prime.
— Amazon Polska (@Amazon_Polska) 19 października 2016
Czy polska wersja językowa niemieckiego Amazona to krok w kierunku polskiego odpowiednika Amazon.pl? W rozmowie z PAP dyrektor komunikacji konsumenckiej na Europę w Amazon Ben Howes, unika jednoznacznej odpowiedzi.
- Dla konsumenta liczy się przede wszystkim oferowana cena, odpowiedni wybór produktów - a ten na amazon.de jest naprawdę szeroki - oraz wygoda w robieniu zakupów. Ważne jest więc, by w ich trakcie nie było bariery językowej, czas oczekiwania był krótki i obsługa klienta na najwyższym poziomie - podkreślił.
Sprawdź również: Właściciel Amazona zarobił 6 mld dol. w kilkanaście minut
Howes podkreślił, że polscy klienci mogą się spodziewać kolejnych udogodnień i funkcjonalności, przygotowywanych przez koncern w ich ojczystym języku. Polski to trzeci język obcy, w jakim można korzystać ze strony amazon.de. W 2015 roku została uruchomiona wersja anglojęzyczna, a w sierpniu 2016 r. dodano język holenderski.
Źródło: "Puls Biznesu"