Otwórz swój własny sklep Carrefour

2013-10-15 4:00

Osoby poszukujące pomysłu na biznes mogą skorzystać ze sprawdzonych rozwiązań franczyzowych Carrefour. Firma oferuje unikalne koncepty handlowe i wsparcie franczyzobiorcy na każdym etapie prowadzenia sklepu.

Wielu franczyzobiorców nie poprzestaje na jednym sklepie i otwiera kolejne placówki, co jest najlepszym dowodem na skuteczność konceptu.

Silna marka

W Polsce Carrefour rozwija sklepy franczyzowe: Carrefour Express minimarket z zielonym logo - sklepy zlokalizowane w dużych i małych miastach oraz na terenach wiejskich; Carrefour Express convenience z pomarańczowym logo - sklepy przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich. Sieć posiada również ofertę współpracy dla właścicieli sklepów w małych miastach i na terenach wiejskich - jest nią Globi.

- Obecnie małe sklepy spożywcze muszą mieć nie tylko atrakcyjne ceny, lecz także odpowiedni, zróżnicowany asortyment produktów i wsparcie promocyjne oraz wizerunkowe. Małym handlowcom jest trudniej spełniać te warunki, dlatego coraz chętniej korzystają ze wsparcia dużych przedsiębiorstw, takich jak Carrefour - mówi Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy i członek zarządu Carrefour Polska. - Bardzo ważna jest także marka, pod jaką działa sklep. Musi ona być znana klientowi i cieszyć się jego zaufaniem.

To wszystko właśnie gwarantuje Carrefour - dodaje.

Wsparcie partnerów

Carrefour Polska swoim franczyzobiorcom oferuje pakiet otwarciowy dostosowany do formatu sklepu, czyli wizualizację zewnętrzną, system informatyczny, komplet ubrań dla personelu, profesjonalną logistykę, doradztwo opiekuna regionalnego, pakiet szkoleń oraz drobne elementy wyposażenia, jak koszyki, plakaty etc. Ponadto partnerom rozpoczynającym działalność pod logo

Carrefour Express minimarket oferuje meble do działu alkohole oraz owoce i warzywa, natomiast w wypadku

Carrefour Express convenience firma inwestuje w 100 proc. wyposażenia sklepu.

Eksperci Carrefour rozpoczynają współpracę z partnerami jeszcze przed otwarciem placówki, a później, z miesiąca na miesiąc, wspólnie pracują nad poprawą rentowności sklepu. Carrefour zapewnia stałe doradztwo regionalnego menedżera i organizuje profesjonalne szkolenia w sklepie oraz w centrali firmy.

Zapraszamy do współpracy:

- tel.: +48 (22) 517-25-09

- tel.: +48 (22) 517-27-23

- e-mail: franchising@carrefour.com

- www.carrefour.pl

Najnowsze