TikTok

i

Autor: Pixabay.com

Popularni TikTokerzy zachęcają do udziału w nowym wyzwaniu internetowym

2020-06-22 6:46

Czworo popularnych TikTokerów - @nataliasisik, @kamelemona, @magicofy, @lukipoland - opublikowało filmy zachęcające do wzięcia udziału w wyzwaniu Huawei #TheBestJobInTheWorld. Do północy 21 czerwca można zgłosić swoją pracę w konkursie i walczyć o możliwość współtworzenia kanału TikTok marki Huawei.

Wyzwanie #TheBestJobInTheWorld rozpoczęło się 15 czerwca a kończy się o północy w najbliższą niedzielę i zachęca do publikowania wideo inspirowanego tym właśnie hasłem. Spośród zgłoszonych filmów, jury wybierze 4 najciekawsze i najbardziej angażujące, a ich autorzy otrzymają możliwość publikowania swoich filmów na kanale Huawei przez dwa wakacyjne miesiące – lipiec i sierpień. Dodatkowo produkcje zwycięzców i zaangażowanych w projekt TikTokerów zostaną połączone w cztery filmy, które trafią na kanał Huawei i kanały TikTokowych twórców - czytamy w komunikacie prasowym.

ZOBACZ RÓWNIEŻ: Robert Lewandowski dostał nowy przydomek! Kto zastąpił "Lewego"?

Popularni TikTokerzy na swoich kanałach opublikowali filmy charakterystyczne dla ich profili, w których zachęcają swoich obserwatorów do wzięcia udziału w wyzwaniu #TheBestJobInTheWorld. Każdemu z nich towarzyszy również muzyka nawiązująca do kampanii promującej sklep Huawei AppGallery – „Explore IT”, a także zaprezentowane są najnowsze smartfony marki – Y6p i Y5p.

Wszystkie filmy można znaleźć pod podanymi linkami:

@nataliasisik (1,7 mln obserwujących) - https://vm.tiktok.com/JJPev9y/

@kamelemona (1,7 mln obserwujących) - https://vm.tiktok.com/JJjuajW/

@magicofy (638 tys. obserwujących) - https://vm.tiktok.com/JJjH4b6/

@lukipoland (562 tys. obserwujących) - https://vm.tiktok.com/JJjBQMS/

Wyzwanie #TheBestJobInTheWorld nawiązuje do trwającej kampanii marketingowej promującej autorski sklep z aplikacjami Huawei AppGallery oraz atrakcyjne cenowo smartfony z najnowszej serii Y – Y6p i Y5p. Huawei dynamicznie rozwija swój własny ekosystem Huawei Mobile Services oraz sklep z aplikacjami Huawei AppGallery, w którym obecnie znajduje się prawie 1000 polskich aplikacji, a liczba ta z dnia na dzień rośnie. W skali globalnej, w sklepie dostępnych jest już 35 tysięcy aplikacji, z których korzysta ponad 390 milionów aktywnych użytkowników na całym świecie. Sklep jest częścią ekosystemu Huawei Mobile Services obok takich usług jak – między innymi - Chmura, Przeglądarka i Motywy. Kluczem do ekosystemu HMS jest ID Huawei, czyli cyfrowy identyfikator użytkownika umożliwiający szybki i łatwy dostęp do usług na urządzeniach Huawei.

Super Raport 19 VI (goście: Dziambor, Cimoszewicz)
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj
Najnowsze