- Bardzo cieszymy się, że działamy na polskim rynku. Widzimy tu ogromny potencjał i możliwość pomocy wielu osobom w znalezieniu właściwego towarzysza życia. Naszym klientom gwarantujemy pełną dyskrecję, zaangażowanie i staranne dopasowanie partnerów. Berkeley International ma duże doświadczenie w budowaniu relacji międzyludzkich i ogromne sukcesy na tym polu. Tylko w ostatnim roku liczba naszych klientów na całym świecie wzrosła o 35 proc. - mówi Mairead Molloy, Global Director Berkeley International.
ZOBACZ RÓWNIEŻ: Facebook przestał być darmowy. Zobacz, jak za niego zapłacisz
Co wyróżnia Berkeley International spośród innych agencji i aplikacji randkowych? Podstawą jest dyskrecja. Nie ma tu zamieszczania zdjęć ani danych w internecie. Ze wszystkimi klientami i potencjalnymi kandydatami rozmowa odbywa się indywidualnie. Każdy otrzymuje profesjonalną obsługę. Celem spotkania jest zrozumienie klienta, jego potrzeb oraz oczekiwań wobec potencjalnego partnera. Berkeley International daje również unikalną możliwość „randkowania” z ludźmi z wszystkich kontynentów.
- Nasi klienci to osoby zamożne, spełnione, najczęściej na wysokich stanowiskach. Osiągnęły ogromny sukces zawodowy i społeczny, ale nie chcą już dłużej być same. Mają duże wymagania w stosunku do siebie i swojego towarzysza życia i dlatego nie idą na kompromisy w wyborze partnera. Poznanie po prostu „kogokolwiek” nie jest dla nich problemem - jest nim poznanie tej „właściwej” osoby. Aplikacje randkowe czy spotkania w ciemno, aranżowane przez znajomych, nie spełniają ich oczekiwań, dlatego korzystają z usług Berkeley International - opowiada Agata Igras, Managing Director w Berkeley International Poland.