coca cola, napój

i

Autor: East News

Coca-cola zmienia nazwę, bo konsumenci nie rozumieli nazwy

2016-04-21 15:45

Konsumenci nie wiedzą, że napis na popularnym napoju „zero sugar” oznacza  „zero cukru”. W związku z tym colę czeka zmiana opakowań. Może to kosztować firmę ponad 14 mln dolarów.

Może trudno w to uwierzyć, ale badanie konsumenckie pokazało, że pięć na dziesięć pytanych osób nie miało pojęcia o tym, że napój  „Coca-Cola Zero Sugar” nie zawiera cukru - informuje "Business Insider".

Zobacz: Koniec z reklamami leków i suplementów diety?

Teraz firma zamierza zmienić etykiety tak, by nikt nie miał wątpliwości, co do składu popularnego napoju. Będzie podany jasny komunikat – bez cukru. Zmiana opakowań na ten z dosadnym komunikatem ma kosztować firmę ponad 14 mln dol.

Ale warto zaznaczyć, że ze względów zdrowotnych to dobra inwestycja. Dietetycy nie pozostawiają złudzeń: słodkie napoje gazowane w litrze mogą zawierać nawet ponad 20 kostek cukru. Zatem skoro konsumenci sami sobie nie zdają sprawy z zagrożenia, to trzeba im dosłownie powiedzieć, by nie mieli wątpliwości, czy wybierają produkt bez cukru czy z zawartością cukru.

Żródło: TVN24bis.pl, Business Insider

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze