Może trudno w to uwierzyć, ale badanie konsumenckie pokazało, że pięć na dziesięć pytanych osób nie miało pojęcia o tym, że napój „Coca-Cola Zero Sugar” nie zawiera cukru - informuje "Business Insider".
Zobacz: Koniec z reklamami leków i suplementów diety?
Teraz firma zamierza zmienić etykiety tak, by nikt nie miał wątpliwości, co do składu popularnego napoju. Będzie podany jasny komunikat – bez cukru. Zmiana opakowań na ten z dosadnym komunikatem ma kosztować firmę ponad 14 mln dol.
Ale warto zaznaczyć, że ze względów zdrowotnych to dobra inwestycja. Dietetycy nie pozostawiają złudzeń: słodkie napoje gazowane w litrze mogą zawierać nawet ponad 20 kostek cukru. Zatem skoro konsumenci sami sobie nie zdają sprawy z zagrożenia, to trzeba im dosłownie powiedzieć, by nie mieli wątpliwości, czy wybierają produkt bez cukru czy z zawartością cukru.
Żródło: TVN24bis.pl, Business Insider