Klienci mBanku otrzymują niepojące e-maile o następującej treści: „Dostęp do Twojego konta mBank został zablokowany! W trosce o bezpieczeństwo naszych klientów zablokowaliśmy twoje konto w systemie mBank, powodem jest nieautoryzowany dostęp do konta. W celu odzyskania dostępu prosimy o weryfikację właściciela rachunku, logując się na…. ”.
Jeśli nie chcesz mieć kłopotów, nie otwieraj tej wiadomości. Jeśli już tak się zdarzy, to nie postępuj zgodnie ze wskazówkami zawartymi w treści wiadomości. W takiej sytuacji należy jak najszybciej poinformować bank o podejrzanej wiadomości elektronicznej.
Atak hakerów na klientów banku
Klienci banków muszą uważać na ataki cyberprzestępców, którzy wyłudzają dane osobowe, a nawet kradną pieniądze z elektronicznych kont. Teraz łupem hakerów padli klienci mBanku.