Awaria w ING 13 września 2024 – treść bieżącego komunikatu banku
Bankowe problemy z działaniem Mojego ING, ING Business i płatnościami 13 września 2024. Od 16:00 zmagamy się z awarią naszych systemów. Pracujemy nad rozwiązaniem. Co może nie działać:
- niektóre funkcje Mojego ING - wciąż możesz zalogować się i podejrzeć stan konta lub wysłać przelewy
- logowanie do ING Business
- płatności kartami - płatności w sklepach (powyżej kwoty wymagającej potwierdzenia), wypłaty z bankomatów i płatności kartami w internecie z zabezpieczeniem 3D Secure
- płatności BLIKIEM
Kolejne utrudnienia w ING 14/15 września – treść komunikatu banku z 11 września
W nocy z soboty na niedzielę (14/15 września) od 1:00 do 3:00 planujemy prace serwisowe. W tym czasie może być problem z korzystaniem z funkcji, które są związane z naszymi kartami - w Moim ING i ING Business. Nie będzie można:
- płacić kartami w internecie z zabezpieczeniem 3DSecure, czyli w taki sposób, kiedy transakcje dodatkowo potwierdzasz w aplikacji lub jednorazowym kodem SMS,
- aktywować kart, zmieniać limitów transakcyjnych, ubezpieczać kart i nadawać kodów PIN,
- zamawiać kart płatniczych,
- przypisywać kart do telefonu w aplikacji Moje ING Mobile,
- dodawać kart z poziomu portfeli zewnętrznych (Apple Pay, Garmin Pay i Google Pay)
- wykonywać operacji na rachunku kart kredytowych.
Płatności kartą w terminalach płatniczych oraz transakcje w bankomatach będą działały normalnie.
W godzinach niedostępności nie złożysz też wniosków o nowe produkty - pożyczki, konta osobiste i oszczędnościowe.
Zrób niezbędne przelewy i zakupy poza godzinami prac serwisowych. Jeśli musisz zastrzec kartę, zadzwoń na naszą infolinię.