Wakacje dla sklepów zlokalizowanych w nadmorskich czy górskich miejscowościach oznaczają gigantyczne zyski. Według szacunków, w tyk okresie ruch klientów w takich placówkach wzrasta nawet o 130 proc. Nic zatem dziwnego, że wiele sieci w tym okresie planuje specjalnie udogodnienia, aby tylko przyciągnąć jeszcze więcej klientów.
Czytaj także: Auchan zamyka sklepy przez koronawirusa. Będą zwolnienia grupowe
Jak podaje serwis dlahandlu.pl zwycięzcą ubiegłorocznej rozgrywki pomiędzy sklepami okazała się placówka w Mielnie, którą w sezonie letnim odwiedziło blisko ćwierć miliona klientów. W związku z tym sieć wprowadziła szereg udogodnień, które zwiększa komfort robienia zakupów.
- W tym roku spodziewamy się, że ruch w nadmorskich miejscowościach będzie jeszcze bardziej wzmożony w porównaniu do poprzednich lat. Aby zapewnić naszym Klientom bardziej przyjemne, atrakcyjne i wygodne zakupy, proponujemy im specjalne rozwiązania takie jak zewnętrzne stoiska, dedykowaną linię autobusową dowożącą klientów do sklepu w Łebie, a także sklepy całodobowe - mówi dla serwisu dlahandlu.pl Łukasz Burda, dyrektor operacyjny regionu Koszalin w sieci Biedronka.
Biedronka zamierza wprowadzić między innymi specjalne autobusy, które pomogą klientom dostać się do sklepu. Takie rozwiązanie będzie działać w Łebie. Pojazd będzie kursował w godzinach popołudniowych codziennie, z wyjątkiem niedziel niehandlowych. Dodatkowo sieć wprowadza także stoiska z owocami i warzywami zlokalizowane poza sklepem, takie punkty znajdziemy w Mielnie, Ustroniu Morskim, Dziwnowie, Ustce, Dźwirzynie.