Mimo że korporacyjni giganci przeżywają ogromny kryzys związany z koronawirusem, są i tacy, którzy tymczasowo z działalności rezygnują, a to wszystko ze względu na bezpieczeństwo pracowników. Takim przykładem jest koncern, który produkuje napój znany na całym świecie. Na fanpage'u Coca-Cola Polska czytamy, że od kwietnia aż do odwołania zostają wstrzymane działania reklamowe Coca-Cola oraz pozostałych marek firmy.
ZOBACZ TEŻ: Cyfryzacja medycyny. W jakie segmenty powinna inwestować służba zdrowia?
"To nasza wspólna sprawa" - pod takim nagłówkiem koncern Coca-Cola zamieścił wiadomość na Facebooku o zawieszeniu reklam. "W tym czasie skupiamy się na zapewnieniu bezpieczeństwa naszym pracownikom i społecznościom" - informuje dalej. Z ogłoszenia w mediach społecznościowych dowiadujemy się także, że producent napojów przekaże na walkę z koronawirusem 120 milionów dolarów. "Nasze pilne wsparcie koncentruje się na zapewnieniu sprzętu ochronnego i napojów pracownikom służby zdrowia i dostawach żywności dla najbardziej potrzebujących" - podkreśla firmy.
Warto wspomnieć, że wcześniej koncern zaszalał z wydatkami na reklamę. W 2019 roku Coca-Cola wydała w tym celu 4,24 mld dolarów, zaś w ciągu ostatnich pięciu lat wydatki na reklamę i marketing wyniosły 20 mld dolarów.
SPRAWDŹ TAKŻE: Przywiązani do papieru. Polskie firmy potrzebują digitalizacji