Z badania Instytutu IBRIS „Portfel Polaka 2017” wynika, że około 20% rodaków nie nosi przy sobie gotówki, a 33% osób przed 26. rokiem życia deklaruje korzystanie wyłącznie z elektronicznych form regulowania rachunków. Komu uda się przechwycić tę część rynku? Polcard zna odpowiedź.
Przez 30 lat funkcjonowania na rynku płatności bezgotówkowych (obecnie marka Polcard należy do Fiserv – jednego z wiodących globalnych dostawców technologii finansowych i płatniczych) od samego początku wyznacza trendy w branży i tworzy innowacyjne rozwiązania w zakresie bezpiecznego przetwarzania płatności bezgotówkowych, wychodząc naprzeciw oczekiwaniom współczesnych klientów. Z okazji tak wyjątkowego jubileuszu firma przygotowała atrakcyjną ofertę urodzinową, by jeszcze skuteczniej wspierać klientów w budowaniu ich przewagi konkurencyjnej.
Z tej wyjątkowej okazji mogą skorzystać przedsiębiorcy, którzy do tej pory nie obsługiwali płatności bezgotówkowych. Mogą oni otrzymać terminal płatniczy na 12 miesięcy bez żadnych opłat w ramach Programu Polska Bezgotówkowa, a przez kolejne 18 miesięcy korzystać z niego jedynie za 1 zł miesięcznie. Prowizja za transakcje ustalana jest indywidulanie – na atrakcyjnych zasadach.
Z kolei klienci, którzy mają już terminal płatniczy i korzystają z usług innego operatora ale chcą rozpocząć współpracę z Polcard mogą otrzymać urządzenie już od 1 zł nawet na 30 miesięcy wraz atrakcyjną prowizją, która ustalana jest indywidualnie w bardzo korzystny sposób.
Usługi i rozwiązania Polcard, które zmieniają świat płatności
Nie ulega wątpliwości, że klienci chcą płacić bezgotówkowo, mają też coraz większe wymagania dotyczące udogodnień płynących z postępu technologicznego. Mały biznes, jeśli nie chce pozbawić się szansy na pozyskanie nowych klientów, a nawet narazić się na utratę już pozyskanych, powinien rozważyć wprowadzenie zmian w zakresie unowocześnienia obsługi klienta. Do jednych z istotniejszych posunięć należy posiadanie terminala płatniczego i udostępnianie klientowi możliwości płatności bezgotówkowych.
Czy taka inwestycja opłaci się małej rodzinnej firmie, właścicielowi warzywniaka, czy małego zakładu usługowego? Usługi i rozwiązania płatnicze oferowane przez Polcard są na tyle zróżnicowane i dopasowane do specyficznych potrzeb klientów, że korzyści płynące z ich posiadania docenią nie tylko makro i mikroprzedsiębiorcy, ale też ludzie zarabiający na swoich pasjach.
O tym, że Polcard to wyjątkowy partner, który wyprzedza swoje czasy, świadczą słowa Prezesa First Data Polska S.A. Krzysztofa Polończyka:
W Polcard wierzymy w kompleksowość usług, dlatego oferujemy naszym klientom coś więcej niż tylko terminale płatnicze i obsługę kart. Nie ustajemy w tworzeniu rozwiązań z zakresu przetwarzania płatności w terminalach, internecie i handlu mobilnym dla każdego rodzaju biznesu. Dostarczamy innowacyjność i zapewniamy bezpieczeństwo, bo tego oczekują współcześni konsumenci.
Komfort i wolność
Po pierwsze terminale obsługujące płatności bezgotówkowe to wygoda zarówno dla kupującego jak i dla sprzedawcy. Dla młodych, aktywnych osób, fascynujących się nowinkami technologicznymi, gotówka jest po prostu niemodnym przeżytkiem. Oferta mikroprzedsiębiorcy z terminalem Polcard staje się o tyle atrakcyjniejsza na tle innych, że podnosi komfort i wygodę klienta oraz oszczędza jego cenny czas. Przyjmowanie płatności bezgotówkowych poza siedzibą firmy dla osób pracujących na targowiskach, wystawach, dla kurierów bądź dostawców nie będzie stanowiło już bariery dzięki terminalom mobilnym oraz rozwiązaniom typu SoftPOS.
Mały przedsiębiorca nie będzie ograniczony do biura, bo dzięki rozwiązaniom płatniczym oferowanym przez Polcard, dopasowanym do potrzeb prowadzonego biznesu będzie mógł bez ograniczeń zwiększyć zasięg swojej działalności i przyjmować płatności tam, gdzie jest jego klient.
Bezpieczeństwo transakcji
Pandemia postawiła kwestie bezpieczeństwa w obrocie pieniężnym w nowym świetle. Stopniowe ograniczanie gotówki ze względu na transmisję chorób to nie jedyne zmiany. Drobni sprzedawcy odchodzący od tradycyjnych form płatności nie muszą przechowywać znacznych kwot w kasie fiskalnej ani instalować drogich zabezpieczeń. Polcard traktuje kwestie innowacyjności i bezpieczeństwa płatności bezgotówkowych priorytetowo.
Terminale mają szereg zabezpieczeń i certyfikatów, a dane transakcji są szyfrowane. Co więcej, dzięki platformie OnePortal24 właściciel firmy ma dostęp do całej historii transakcji w czasie rzeczywistym, ale też podsumowania danych sprzedaży, transakcji i przelewów. Porządek, przejrzystość i pełna kontrola firmowych finansów pozwolą mu spać spokojnie.
Kreowanie wizerunku nowoczesnego przedsiębiorcy
Implementacja płatności bezgotówkowych umożliwia przedsiębiorcy wprowadzanie różnego rodzaju programów lojalnościowych i kart podarunkowych dla klientów właśnie z wykorzystaniem terminali oferowanych przez Polcard - bez konieczności posiadania dodatkowego urządzenia czy oprogramowania. Możliwość płatności kartą może znacząco poprawić postrzeganie małej firmy oraz wzmocnić jej pozycję na rynku w odniesieniu do konkurencji. Wychodzenie naprzeciw oczekiwaniom klientów i korzystanie z nowoczesnych rozwiązań świadczy o profesjonalizmie i prestiżu.
Jeżeli stawką jest maksymalizacja zadowolenia i satysfakcji kupującego oraz budowanie zaufania i pozytywnych relacji na linii przedsiębiorca - klient, warto postawić na terminale od Polcard z funkcjami dodatkowymi:
- logo z danymi firmy na wydruku
- doładowania telefonów
- cashback (wypłata gotówki w sklepowej kasie przy okazji zakupów)
- karta podarunkowa
- przyjmowanie płatności w walucie karty kupującego (DCC – Dynamic Currency Conversion)
Budowanie wizerunku firmy nowoczesnej, otwartej na nowe technologie to zadanie, które z pomocą Polcard można realizować od zaraz, każdego dnia.
Zwiększenie zysków
Akceptacja płatności bezgotówkowych to nie tylko zmniejszenie kosztu obsługi gotówki (przechowywanie zabezpieczanie, przewożenie, przeliczanie), który jest dość znaczny dla małego biznesu, ale też szansa na dodatkowy zysk z tytułu prowizji od transakcji przyjętej w obcej walucie, doładowania telefonu, wypłat gotówkowych (cashback).
Co więcej, posiadanie terminala płatniczego eliminuje ryzyko, że klient zrezygnuje z zakupów, ponieważ aktualnie nie dysponuje wystarczającą ilością gotówki w portfelu. Ponadto udostępnianie płatności bezgotówkowych i wykorzystanie w pełni potencjału terminala płatniczego od Polcard w postaci świadczenia usług dodatkowych pozwoli na zbudowanie trwałych relacji z klientami. Dla sektora MŚP jest to kluczowe.
Czy obok tak wyjątkowej oferty urodzinowej Polcard można przejść obojętnie? To niewątpliwie propozycja dla każdego przedsiębiorcy, który myśli perspektywicznie, prorozwojowo i odważnie prowadzi swój biznes.
Z Polcard każdy biznes może więcej!