Chcąc wspierać rodziny z trójką lub więcej dzieci (takie mogą korzystać z Karty Dużej rodziny), Lidl Polska postanowił przedłużyć współpracę ze Związkiem Dużych Rodzin Trzy Plus, czyli organizatorem programu Karta Dużej Rodziny. W odróżnieniu od poprzednich lat ulgi dla na zakupy dla rodzin wielodzietnych będą niezmienne przez cały okres obowiązywania umowy. Dzięki tej współpracy posiadacze karty mogą liczyć na 10 proc. rabatu i stałe promocje na aż 6 grup asortymentowych, a są to: świeże owoce i warzywa z Ryneczku Lidla, bułki i chleby Chrupiące z pieca, produkty marki W5, Baby Food w słoiczkach, kosmetyki marki Cien, artykuły marki Kuchnia Lidla (w szczególności kasza, ryż, cukier).
Czas na regenerację. Nowa promocja 2+2 w Rossmannie. Zobacz szczegóły
- Już ponad 2,5 mln osób korzysta z Karty Dużej Rodziny. Liczba rodzin zgłaszających się do programu stale się powiększa co tylko potwierdza jak ważny jest to projekt. Cieszymy się, że firmy takie jak Lidl Polska przystępują do programu a następnie przedłużają w nim swoją obecność. Dzięki systematycznej pomocy razem możemy osiągnąć naprawdę dobre rezultaty i realnie wpłynąć na życie wielu polskich rodzin – mówi Stanisław Szwed, Sekretarz Stanu w Ministerstwie Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej.
Tu możesz zbić fortunę! Nieoczywiste adresy, w które warto zainwestować [ZDJĘCIA]
- Lipiec i sierpień to trudny okres dla budżetu domowego wielu rodziców. Nie tylko chcemy zapewnić dzieciom ciekawy wyjazd wakacyjny czy inne atrakcje, ale też musimy przygotować wyprawkę szkolną. Jest to duży wydatek, tym bardziej ciężki do udźwignięcia, gdy przemnożony przez trójkę i więcej dzieci. Cieszymy się, że już kolejny rok współpracujemy ze Związkiem Dużych Rodzin Trzy Plus i możemy udzielić im wsparcia, którego potrzebują. Widzimy, że programy takie jak Karta Dużej Rodziny są konieczne i jak dużą potrzebę pomagamy zaspokoić. Mamy nadzieję, że dzięki skompletowaniu wyprawki szkolnej z pomocą Lidla każde dziecko będzie miało pomyślny start w nowym roku szkolnym – podkreśla Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.