Oferta Lidla na polskie borówki to element rozszerzenia współpracy ze środowiskiem plantatorów polskich owoców borówki. 1 lipca obchodzimy Dzień Polskiej Borówki. Data nie jest przypadkowa, jest to oficjalny początek zbiorów borówek i czas największego bogactwa innych owoców jagodowych. Przed nami aż trzy miesiące zbiorów – od lipca do września. Od poniedziałku 1 lipca do środy 3 lipca klienci znajdą w sklepach Lidla polską borówkę amerykańską w atrakcyjnej cenie 4,79 zł/ 125 g/ 1 opak.
Polski BLIK podbija rynek. Niedługo zapłacisz nim w Uberze i za Netflixa
- Zależy nam na budowaniu wśród Polaków nawyku codziennego spożywania owoców jagodowych i cieszymy się, że takie duże firmy jak Lidl Polska włączają się do naszej inicjatywy. Dzięki takim działaniom wspieramy polskich producentów oraz edukujemy konsumentów na temat wartości odżywczych, jakie skrywają owoce jagodowe. Co za tym idzie – wspieramy ideę zdrowego odżywiania. Pomimo dużej świadomości na temat korzyści płynących z jedzenia owoców, w Polsce wciąż spożywamy ich 40% mniej niż w pozostali konsumenci w Unii Europejskiej. Przed nami wielkie, pokoleniowe, wyzwanie. Razem możemy kreować nawyki żywieniowe skuteczniej – mówi Hubert Woźniak, Wiceprezes Zarządu Krajowego Związku Grup Producentów Owoców i Warzyw
Borówki są nie tylko smaczne, ale także posiadają wiele pozytywnych dla naszych organizmów właściwości. Jedna porcja tych owoców, czyli raptem tyle ile mieści się w garści, to ok. 28 kcal i niecałe 4 g cukrów prostych. Borówki stanowią czynnik wygaszający i wymiatający wolne rodniki, co opóźnia starzenie się skóry i całego organizmu, a także czynnik ochronny przed chorobami nowotworowymi oraz układu krążenia. Idealnie sprawdzą do owsianki, jogurtu, na deser czy zblenowane z innymi owocami.
Absurdalne ceny przez upały. Ananasy są tańsze niż włoszczyzna
- Jednym z naszych celów jest promowania zdrowego odżywiania wśród naszych klientów. Nieustannie poszerzamy nasz asortyment o kolejne warzywa i owoce, produkty BIO, bez laktozy oraz przeznaczone dla wegan i wegetarian. Mamy nadzieję, że dzięki podejmowanym przez nas działaniom, nasi klienci jeszcze chętniej będą sięgać po pyszne i zdrowe polskie borówki – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager Lidl Polska.