Aby ułatwić konsumentom prawidłową selekcję odpadów, od 1. kwartału br. sieć Żabka systematycznie wprowadza na opakowaniach produktów marki własnej informacje o tym, jak zagospodarować zużyte opakowania. Stosowane oznaczenia są proste i intuicyjne. Bazując na dobrze znanym symbolu przedstawiającym człowieka wrzucającego śmieci do kosza, stworzono dodatkową identyfikacje kolorystyczną, która jest zgodna z jednolitym systemem kolorystycznym podziału na 5 frakcji odpadów. Dzięki użyciu idei kolorowych koszy każdy klient może przeczytać na opakowaniu, do którego kosza powinien wrzucić zużyte opakowania.
Czytaj także: Tak będzie smakował nowy cheeseburger! Zobacz, jak Komisja Europejska zmieni jego skład
– Wprowadzenie prostego i intuicyjnego systemu oznaczeń na opakowaniach produktów marki własnej ma zachęcić jak największe grono klientów do właściwej selekcji odpadów. W Żabce wierzymy, że do budowania dobrych nawyków ekologicznych nie trzeba wiele, wystarczy mały krok – codziennie. Pomagamy ludziom być lepszymi każdego dnia – mówi Anna Gorączka, Green officer w firmie Żabka Polska.
Czytaj Super Express bez wychodzenia z domu. Kup bezpiecznie Super Express KLIKNIJ tutaj