Nowe logo i kolory
Jak czytamy w komunikacie spółki, "w nowym logo Euronet, uwagę zwraca współczesna, spersonalizowana czcionka, a głęboki niebieski kolor, nawiązujący do historii firmy, został połączony z nową – zielenią. Wykorzystanie flagi, jako znaku Euronet pozwala na utrwalenie wizerunku firmy jako marki flagowej".
Firma dała sobie na zmiany dwa lata. Spółka obecna jest w Polsce od 28 lat. Pierwsza maszyna stanęła w warszawskim hotelu Marriott w 1995 roku. Od tego czasu w Polsce bankomaty tej sieci możemy spotkać w galeriach i centrach handlowych, hipermarketach, stacjach benzynowych, stacjach kolejowych, restauracjach, lotniskach czy placówkach bankowych.
W sumie w sieć płatności globalnych obejmuje 50 738 zainstalowanych bankomatów, około 613 tys. terminali POS i rosnący portfel usług outsourcingu w obszarze kart debetowych i kredytowych, zarządzanych w 65 krajach.