Jak zapewnia Lidl stale udoskonalane są ich produkty spożywcze pod kątem zdrowia i bezpieczeństwa żywności. Niedawno media donosiły o tym, że wielu popularnych producentów chipsów w produktach wypuszczanych na rynek polski dodaje olej palmowy. Lidl zdecydował, że chrupki nowej marki własnej Snack Day powstają wyłącznie na bazie oleju słonecznikowego oraz są niezwykle chrupiące.
Firma zadbała o jakość chipsów Snack Day i od ponad roku konsekwentnie zmniejsza ilość użytej soli – nawet o 37 proc. Dodatkowym atutem chipsów Snack Day jest ich cena – wybrane produkty Snack Day takie jak chipsy gładkie solone, paprykowe oraz karbowane ser i cebula są przecenione nawet do 43 proc. i w ofercie promocyjnej od 28 stycznia do 10 lutego kosztują tylko 1,29 zł/ 150 g/ 1 opak.
- Jako firma społecznie odpowiedzialna zwracamy uwagę na ekologię oraz zdrowie i bezpieczeństwo naszych artykułów spożywczych. Właśnie dlatego zdecydowaliśmy się na produkcję wszystkich chipsów Snack Day bez oleju palmowego oraz obniżonej zawartości soli nawet o 37 proc. Warto dodać, zobowiązaliśmy się również do redukcji poziomu dodanych soli i cukrów w produktach marek własnych o 20 proc. do 2025 roku – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Communications Manager, Lidl Polska.
Chipsy Snack Day dostępne są w wielu smakach I wariantach. Karbowane - ser i cebula, fromage, papryka, ostre chilli, hamburger oraz szaszłyk, gładkie natomiast znajdziemy w następujących smakach: solony, papryka oraz zielona cebulka. Osoby lubiące meksykańskie przekąski powinny być również zainteresowane chipsami tortilla (2,59 zł/ 150 g/ 1 opak.), a klienci preferujący żywność BIO z pewnością będą chcieli zasmakować w warzywnych chipsach Snack Day w wariancie BIO (7,99 zł/ 100 g/ 1 opak.).