- Lidl Polska to ponad 20 tys. pracowników, którzy stanowią zgrany zespół i każdego dnia z zaangażowaniem wykonują swoją pracę. To społeczność, o którą jako firma dbamy i na której nam zależy. Największą wartością naszej firmy są właśnie ludzie, którzy ją tworzą, dlatego w trosce o ich zdrowie objęliśmy ich bezpłatną, prywatną opieką medyczną oraz wprowadziliśmy kartę Multisport. Wiemy też, że problemy dnia codziennego mogą wpływać na samopoczucie. Dlatego niezależnie od sytuacji nasi pracownicy mogą liczyć na pomoc w kwestiach, które wykraczają poza sprawy służbowe. Uruchomiliśmy właśnie innowacyjny Program Wsparcia Pracowników, w ramach którego oferujemy wszystkim naszym pracownikom i ich rodzinom pomoc w rozwiązywaniu problemów z obszaru finansów, prawa oraz psychologii. Jest to bezpłatna i anonimowa platforma wsparcia, która działa 24/7. Za jej pośrednictwem każdy, kto czuje taką potrzebę, może zasięgnąć porady prawnika, psychologa czy doradcy finansowego. Lidl zaczyna się od ludzi, dlatego chcemy wspierać naszych pracowników i ich rodziny na wszystkich możliwych polach – mówi Wolfgang Hennen, Członek Zarządu ds. Personalnych, Lidl Polska.
Zobacz także: Aktywny wypoczynek? Biedronka ma na to sposób
Program Wsparcia Pracowników wystartował 1 lipca 2020. Jak zapewnia sieć jest to nieodpłatna i dobrowolna usługa w zagwarantowanej poufności. Dzięki niej pracownicy i ich rodziny otrzymują profesjonalną pomoc, ponieważ porad udzielają wysoko wykwalifikowani specjaliści z doświadczeniem zawodowym w obszarze finansów, prawa i psychologii. Wsparcie jest dostępne całodobowo, telefonicznie, przez Internet i aplikację mobilną. Porady specjalistów udzielane są szybko, a w sytuacjach kryzysowych pomoc jest natychmiastowa.
Czytaj również: Wielka promocja Rossmanna: Co kupisz o 50 procent taniej? [LISTA PRODUKTÓW]