Koniec stref samoobsługowych na Poczcie. Dlaczego?
Poczta Polska likwiduje strefy samoobsługowe jako powód podając fakt, że klienci o wiele chętniej korzystają z innych usług umożliwiających im nadanie lub odbiór paczki. "Polacy cenią sobie przede wszystkim wygodne, proste i szybkie rozwiązania. Szczególnie w dużych aglomeracjach, gdzie znajdują się strefy samoobsługowe, o wiele chętniej wybierają możliwość nadania i odbioru przesyłki blisko domu, w drodze z/do pracy, czy w odwiedzanym często sklepie spożywczym" - podkreśla Poczta Polska w komunikacie cytowanym przez portal DlaHandlu.
Poczta Polska stawia na rozwój usługi Pocztex. Jak o działa?
W związku z tym, rozwiązania uznane przez operatora za nieefektywne zostaną zlikwidowane. W zamian Poczta Polska skupi się na rozwoju i ulepszeniu multikanałowości usługi Pocztex.
"Klient może wybrać najdogodniejszą formę odbioru zakupów spośród trzech możliwych wariantów: Pocztex PUNKT – dostawa do sieci punktów, która obejmuje blisko 17 000 lokalizacji w całej Polsce, Pocztex AUTOMAT – dostawa do automatów paczkowych, zlokalizowanych w całym kraju i Pocztex KURIER – doręczenie przez kuriera pod wskazany adres" - wyjaśnia portal DlaHandlu.pl.
Polecany artykuł: