„Jeżeli klient ma więcej niż 1 figurkę danego owocu czy warzywa, a brakuje mu innej to jest duża szansa, że inny klient przyjdzie mu w tej sytuacji z pomocą, a jednocześnie uzupełni swoją kolekcję" – tłumaczy w komunikacie Lidl.
– Kolekcjonerzy mogą swobodnie spotkać się i wymienić. Personel sklepów jest poinformowany o akcji, jednak nie bierze w niej udziału. Liczymy, że współpraca sprawi, że zyskają wszyscy, a dodatkowo jest to świetna zabawa – komentuje Aleksandra Robaszkiewicz, PR Manager Lidl Polska.
Sprawdź także: Lidl naśladuje Biedronkę? Sieć ruszyła ze sprzedażą figurek warzyw i owoców
Przypomnijmy, że Lidl od 6 lutego zachęca do większej konsumpcji warzyw i owoców, prowadząc akcję promocyjną z zabawnymi figurkami Stikeez. Jest to kolekcja 24 małych, gumowych figurek warzyw i owoców, które dzięki przyssawkom można przykleić do różnych powierzchni. Są one dodawane za każde wydane 40 zł w sklepach sieci, a jeśli wśród zakupionych produktów znajdą się warzywa i owoce, można otrzymać dodatkową figurkę. Akcja dobiega końca, figurki będą wydawane tylko do niedzieli 5 marca.
Źródło: Lidl