Pomysł na „palce” dodawane do zestawów KFC zaprezentowała firma Oglivy. Znawcy branży marketingowej z Singapuru zauważyli bowiem, że większość osób wchodzących do restauracji fast food przy okazji jedzenia spędza czas korzystając ze smartfona. Jest to jednak ciężkie, gdy w KFC większość dań spożywamy rękoma. Tak powstał pomysł „palców”.
KFC Finger to „sztuczny palec”, a dokładniej rodzaj rysika, który pozwala na korzystanie z ekranu dotykowego nawet gdy nasze dłonie są brudne w trakcie i pojedzeniu.
- Kurczaki KFC mają tylko jedną wadę: przez nie korzystanie ze smartfona jest trochę zbyt tłuste. Ale co, jeżeli byłby sposób na cieszenie się smakiem kurczaków KFC i jednoczesne korzystanie z czystego smartfona? Przedstawiamy Palec KFC, kolejny z palców, którego możesz użyć, by twój ekran był perfekcyjny podczas jedzenia. Tak dobry, że palce klikać! - napisała w swojej notce prasowej firma Oglivy.
Spot reklamowy przygotowany przez marketingowców to póki co tylko pomysł, który może zostać zaadaptowany w Singapurze. Jeżeli jednak się przyjmie bardzo możliwe, że palec KFC trafi na stoły reszty świata.