W Warszawie szyld z Tesco na Netto zmienią placówki przy ul. Czerskiej i ul. Kwiatkowskiego. Pierwszy z nich zajmie powierzchnię ok. 650 m kw., a drugi będzie miał 1050 m kw. W Szczecinie Netto powstanie przy ul. Duńskiej, będzie miało powierzchnię ok. 1000 m kw. i ponad 50 miejsc parkingowych – podają wiadomoscihandlowe.pl.
27 maja w Szczecinie otwarty zostanie drugi sklep Netto po transformacji Tesco – przy ul. Polickiej. Placówka będzie nieco mniejsza od sklepu przy Duńskiej – zajmie powierzchnię ok. 800 m kw. Do dyspozycji klientów będzie około 70 miejsc parkingowych.
Nowe placówki Netto będą funkcjonować w formacie 3.0, czyli oferować produkty BIO, bezglutenowe, bezlaktozowe i bezcukrowe. Będzie miało też 150 rodzajów świeżych owoców i warzyw w stałej ofercie oraz rozbudowaną strefą "to go", czyli dania gotowe do spożycia.
Netto proponuje masę promocji. Litrowe mleko UHT o 20 proc. tańsze! Zapłacimy zaledwie 1,89 zł. Proszek do prania Ariel (4,725 kg) aż 42 proc. mniejsza cena - 39,99 zł. Delma Extra (450 g + 50 g gratis) za jedyne 2,59 zł. A to tylko część wyjątkowych ofert w Netto.
Netto to sieć handlowa, która w ciągu ponad 25 lat swojej obecności na polskim rynku, wypracowała pozycję jednego z największych sprzedawców detalicznych w naszym kraju. Firma ma 400 sklepów w Polsce i trzy magazyny dystrybucyjne, zatrudnia ponad 5,5 tys. osób.
Ten stan posiadania daje detaliście trzecią pozycję na polskim rynku dyskontów. Koncept Netto Polska zakłada bycie blisko swoich klientów. Sklepy zlokalizowane są w pobliżu osiedli mieszkaniowych. Asortyment obejmuje zdecydowaną większość produktów od polskich dostawców.
Wielka zmiana w Pepco! Tego klienci się nie spodziewali. Odważny krok właścicieli