PKO BP

i

Autor: Shutterstock

PKO Bank Polski liderem komunikacji online

2018-06-13 17:38

PKO Bank Polski został zwycięzcą konkursu Złota Strona Emitenta w klasyfikacji „Lider komunikacji online”. Zwyciężył w kategorii duże spółki giełdowe.

W konkursie oceniano komunikację z inwestorami, m.in. za pośrednictwem mediów społecznościowych, poczty elektronicznej i z wykorzystaniem innych kanałów i narzędzi oraz prezentacje dla inwestorów dotyczące wyników finansowych i bieżącej działalności spółek, a także zawartość serwisów przeznaczonych dla inwestorów, ich wygląd oraz łatwość w poruszaniu się po nim.

Przejrzysty serwis dla inwestorów
Na stronie internetowej PKO Banku Polskiego przeznaczonej dla inwestorów i analityków znajdują się niezbędne informacje na temat Grupy Kapitałowej Banku. Dane prezentowane są także w przejrzystej formie arkuszy kalkulacyjnych. Od ubiegłego roku bank publikuje też konsensus rynkowy dla zysku banku i jego głównych składowych. Inwestorzy mają też możliwość dokonania subskrypcji w serwisie RSS, który przekazuje bezpośrednio na ich skrzynki pocztowe aktualne informacje. Serwis ma dwie wersje językowe: polską i angielską.

Konferencje i transmisje online
W PKO Banku Polskim publikacji kwartalnych wyników finansowych towarzyszą konferencje dla dziennikarzy a także dla inwestorów i analityków. Na żywo można śledzić przebieg konferencji prasowych, a ich transmisje udostępniane są też w mediach społecznościowych. Bank przeprowadza też transmisje z obrad walnych zgromadzeń i to zarówno w polskiej, jak i angielskiej wersji językowej.

Kolejna nagroda za komunikację
Bank szczególną uwagę przykłada do przejrzystości prezentowanych sprawozdań i komunikacji z rynkiem. Nie po raz pierwszy też został doceniony. W 2017 roku po raz piąty otrzymał nagrodę „The Best of The Best” w konkursie na najlepszy raport roczny (The Best Annual Report). Na swoim koncie ma także tytuł „Transparentna Spółka Roku 2017”.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Nasi Partnerzy polecają
Najnowsze