Sprzedaż online z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem podróżnych. Już blisko 40 proc. pasażerów kupuje bilety korzystając ze strony internetowej intercity.pl oraz aplikacji mobilnej IC Mobile Navigator. Dzięki wprowadzeniu nowego udogodnienia, zakup biletu jest jeszcze prostszy. W jednej transakcji jest możliwy wybór biletów z różnymi zniżkami (do 3). Dodatkowo podróżny może wybrać „Bilet Rodzinny" czy skorzystać z oferty „Duża Rodzina".
Zobacz również: PKP Intercity w liczbach. W 2016 r. aż 7 mln pasażerów [INFOGRAFIKA]
- W 2017 roku, oprócz realizacji nowej strategii taborowej, PKP Intercity planuje skupić się na rozwoju obszaru sprzedaży oraz obsługi klienta. Stopniowo wprowadzamy nowe funkcjonalności do naszego internetowego systemu sprzedaży. Kolejnym udogodnieniem, które planujemy wdrożyć, jest możliwość zakupu biletów online do Austrii i Rosji - mówi Marek Chraniuk, prezes PKP Intercity.
Już teraz pasażerowie, poza standardowymi biletami na przejazdy pociągami PKP Intercity, za pośrednictwem strony internetowej mogą kupić bilet miesięczny, ofertę weekendową czy pobrać bezpłatny bilet dla dziecka mającego nie więcej niż 4 lata. Ponadto podróżni mogą skorzystać z opcji wymiany i zwrotu biletu bez konieczności składania reklamacji.
Źródło: PKP Intercity