W ofercie Lidla pojawiła się wyjątkowa nowość – proekologiczne i biodegradowalne środki do prania od Zygmunta Chajzera – Mr. ZIGGI. Co wyróżnia produkty? Mają właściwości dezynfekujące i biobójcze, są hipoalergiczne, proekologiczne i przystępne cenowo. Dostępne są w wariantach White i Color.
ZOBACZ TEŻ: Biedronka rozdaje dodatkowe naklejki na Słodziaki. Jak je zdobyć?
Środki piorące Mr. ZIGGI są przebadane dermatologicznie. Jako jedyne monoprodukty na rynku zwalczają bakterie, grzyby i roztocza kurzu domowego, które są częstą przyczyną uczuleń. Potwierdzeniem właściwości produktów Mr. ZIGGI jest fakt, że proszki oraz płyny do prania zostały zarejestrowane jako produkty biobójcze w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Marka Mr. ZIGGI to nowoczesna linia proekologicznych produktów. Wszystkie środki piorące Mr. ZIGGI powstają tzw. metodą suchą, co pozwala obniżyć zużycie energii elektrycznej do 70% w porównaniu z konwencjonalnym procesem produkcji. Z kolei opakowania produktów Mr. ZIGGI są wykonane z kartonu pochodzącego w 60% z recyklingu, który w 100% nadaje się do ponownego przetworzenia. Co więcej, 1% ze sprzedaży przekazywany jest na cele charytatywne.
SPRAWDŹ KONIECZNIE: Nowa oferta Lidla - idealna na randkę
- Cieszę się, że będą mieli Państwo okazję nabyć moje nowe produkty także w sklepach Lidl. Zależało mi na stworzeniu produktów skutecznych, ale przede wszystkim naturalnych i bezpiecznych zarówno dla skóry, jak i dla środowiska. Wiele lat doświadczenia, udział w targach i konferencjach, rozmowy z ludźmi, wiele czynników i przemyśleń sprawiło, że mogę zaproponować Państwu środki unikalne i innowacyjne, które są odpowiedzią na potrzeby świadomego klienta, i których sam chętnie używam. Tworząc markę, pragnąłem aby działać zgodnie z poszanowaniem środowiska. Dlatego moje produkty zostały przebadane pod kątem biodegradacji w Instytucie Chemii Przemysłowej, a dzięki skoncentrowanej formule mogą zmniejszać zużycie wody podczas prania – mówi Zygmunt Chajzer, właściciel i pomysłodawca marki.
Aby skorzystać z oferty należy się jednak spieszyć, produkty do prania będą dostępne jedynie od czwartku, 3 października, do soboty, 5 października lub do wyczerpania zapasów.