Global Check-in. Dyskusje w mniejszym i większym gronie. Takie będą strefy eksperckie
Jak zapewnia organizator, "w tym roku chcemy jeszcze mocniej podkreślić, że cross-border e-commerce jest jedną z najważniejszych strategii eksportowych. Stąd podczas konferencji poświęcimy najwięcej miejsca tematyce eksportu online i zainspirujemy do odważnego rozwijania cyfrowej sprzedaży i pozycjonowania marek w e-commerce".
"Global Check-in to też miejsce, gdzie spotkasz polską branżę e-commerce. Podczas konferencji nie zabraknie miejsca na głos ekspertów, którzy podzielą się swoimi doświadczeniami i najlepszymi praktykami" - czytamy na stronie „Global Check-in”.
Oprócz licznych paneli dyskusyjnych będzie również strefa ekspercka, "gdzie w mniejszych grupach i podczas indywidualnych spotkań doświadczeni praktycy zgromadzeni wokół projektu cross-border.pl odpowiedzą na najbardziej skomplikowane pytania i skonsultują Twoją strategię dotyczącą eksportu w e-commerce".
Oprócz strefy eksperckiej, będzie można przejść do stref bardziej tematycznych. Będzie to: strefa policy, trend i brand. Czyli będzie tam można porozmawiać o najnowszych trendach, budowaniu marki jak również o najważniejszych kierunkach rozwoju rynku wewnętrznego UE i oczekiwanych zmianach, które mogą pozytywnie wpłynąć na zwiększenie sprzedaży.
Wśród zaproszonych ekspertów są: Jacek Tomczak – wiceminister Rozwoju i Technologii, Edyta Demby-Siwek – prezes Urzędu Patentowego, Andrzej Arendarski – prezydent Krajowej Izby Gospodarczej oraz Katarzyna Ciechanowska-Ciosk – Country Leader Amazon.pl.
Wydarzenie odbędzie się w Centrum Kreatywności Targowa w Warszawie, 19 września. Start zaplanowany jest na godzinę 10:00