Rekordowa sprzedaż
- Cieszy nas, że przygotowane przez nas promocje oraz oferta produktowa przypadły do gustu klientom, którzy wybrali zakupy właśnie w naszej sieci. W miniony weekend z pewnością sprzyjała nam także połączona siła dwóch czynników: skumulowanego popytu z czasu lockdownu oraz weekendu ze specjalną ofertą przygotowaną na Black Friday. W sobotę obserwowaliśmy bardzo wysoką konwersję – co czwarty klient odwiedzający nasze sklepy dokonał zakupu, co świadczy o jego zdecydowaniu i silnej preferencji oferty CCC - poinformował Marcin Czyczerski, prezes CCC. W odróżnieniu od stopniowej tendencji odbudowy ruchu po pierwszej fali pandemii, w sobotę sprzedaż osiągnęła poziom bliski temu sprzed zamknięcia sklepów w galeriach. Warto przy tym pamiętać, że to tylko jeden dzień sprzedaży, a przez 21 dni listopada ponad 300 polskich sklepów CCC było zamkniętych. Gdyby nie to, można by mówić o rekordowym listopadzie. Firma CCC ma nadzieję, że w grudniu Polacy udadzą się do jej salonów także po prezenty, bo ma szeroką ofertę dla całych rodzin. Jednocześnie podkreśla, że przywiązuje ogromną wagę do utrzymanie reżimu sanitarnego w swoich sklepach, a do tych zadań zostali wyznaczeni dedykowani pracownicy.
Sklepy online dają radę
Również kanały e-commerce CCC nadal działają pełną parą. Firma dba o to, aby szczególnie w przedświątecznym okresie przesyłki docierały do klientów w jak najkrótszym czasie. Kanał online niezmiennie utrzymuje bardzo wysoką dynamikę sprzedaży. W listopadzie jego udział w przychodach Grupy to przeszło 65%. Bardzo wysokie wzrosty rok do roku odnotowuje każda platforma sprzedaży internetowej, a w przypadku ccc.eu w Polsce to obroty kilkukrotnie wyższe niż w ubiegłym roku. Po sobotnim wznowieniu handlu na rynku polskim działa obecnie 860 z 1050 sklepów Grupy CCC. Zamknięte są na dziś Czechy, Austria i Bułgaria.
PRZECZYTAJ TAKŻE: Kiedy zostaną „odmrożone” sklepy meblowe?