Laptopy i komputery dla uczniów i nauczycieli z gmin powiatu kołobrzeskiego

i

Autor: Materiały Prasowe Laptopy i komputery dla uczniów i nauczycieli z gmin powiatu kołobrzeskiego

Ta branża zyskała na pandemii. Gaming rośnie w siłę

2020-11-06 14:33

Gaming to jedna z wygranych branż w pandemii – wskazali analitycy Polskiego Instytutu Ekonomicznego. W II kw. widzowie obejrzeli 7,5 mld godzin transmisji e-gier. Zdaniem ekspertów zamknięcie szkół wpłynie na utrzymanie korzystnych dla branży wyników w kolejnych kwartałach.

Cyfrowa rozrywka zyskała na znaczeniu za sprawą pandemii COVID-19. Zainteresowanie serwisami streamingowymi, grami komputerowymi czy serwisem Twitch.tv służącym do transmisji gier komputerowych wzrosło w okresie wiosennych restrykcji w związku z koronawirusem.

premiera gry Cyberpunk przesunięta na grudzień | ESKA XD- Blogier #8

- Po zdjęciu obostrzeń zainteresowanie gamingiem spadło w mniejszym stopniu niż serwisami do wideokonferencji lub streamingu wideo, co wskazuje na trwały trend – ocenili eksperci w „Tygodniku Gospodarczym PIE”. Dane dotyczące zainteresowań internautów są zgodne ze statystykami mówiącymi o liczbie godzin spędzanych na oglądaniu transmisji gamingowych. - II kwartał 2020 r. był rekordowy dla branży – widzowie obejrzeli łącznie 7,5 mld godzin transmisji – zaznaczyli.

PRZECZYTAJ KONIECZNIE: Przedsiębiorco, będziesz zwolniony ze składek do ZUS

Zdaniem analityków należy się spodziewać „utrzymania korzystnego dla branży trendu także w kolejnych kwartałach”. Sprzyjać temu może w szczególności zamknięcie szkół i poszukiwanie rozrywek w sieci przez najmłodszych internautów. „Dorasta także pokolenie młodych dorosłych, dla których gaming, a także śledzenie transmisji jest jednym ze sposobów spędzania wolnego czasu w podobny sposób do oglądania transmisji z zawodów sportowych” – ocenili.

Player otwiera się w nowej karcie przeglądarki

Najnowsze